Contact

Close
Contact

Heading

Close X
Menu
Aina valmiina. Mercedes-Benz Service -sovelluksen ansiosta puhelimestasi tulee digitaalinen apurisi auton huolto- ja korjaustarpeissa.
Mercedes-Benz Service -sovelluksen muutos. Mercedes-Benzillä ei ole DNA:ssa vain ajoneuvojamme jatkuva kehittäminen tarjotaksemme sinulle maksimaalisen ajonautinnon. Parannamme myös palveluitamme sinulle ja Mercedes-Benzillesi. Tästä syystä olemme päättäneet siirtää Mercedes-Benz Service -sovelluksen toiminnot pääsovelluksena jo nyt käytössä olevaan Mercedes-Benz-sovellukseen ja lopettaa erillisen Mercedes-Benz Service -sovelluksen käytön 31.03.2025. Kuinka voin jatkaa palveluiden käyttämistä? Jos haluat jatkaa Mercedes-Benz Service -sovelluksesta tuttujen toimintojen käyttöä, kuten huoltoajan varaamista sovelluksen kautta, käytä jatkossa tähän Mercedes-Benz -sovellusta. Voit ladata sen puhelimesi sovelluskaupasta ja kirjautua Mercedes me ID-tunnuksellasi.
Kurkistus tulevaan Käteviksi todetut Mercedes-Benz Service -sovelluksen toiminnot nyt uudessa paikassa: Mercedes-Benz-sovelluksessa. Button
Kaikki toiminnot pähkinänkuoressa Varmistaaksesi, että Mercedes-Benzisi on aina huippukunnossa, Mercedes-Benz Service -sovellus muistuttaa sinua seuraavasta huoltokäynnistäsi[1]. Ajanvaraus on yhtä nopeaa ja helppoa: varaa seuraava aikasi haluamallesi Mercedes-Benz-huoltokumppanillesi suoraan sovelluksella. Button
    Helppokäyttöinen ajanvaraus Mercedes-Benz Service -sovellus ilmoittaa sinulle seuraavan määräaikaishuollon tarpeesta, ja tekee ajanvarauksesta helppoa ja nopeaa. Button
    Henkilökohtaiset tarjoukset Vastaanota Mercedes-Benz Service -sovelluksen kautta autollesi yksilöllisesti räätälöityjä tarjouksia huolloista, joiden ansiosta Mercedes-Benzisisi saa aina parhaan mahdollisen ylläpidon. Button
    Löydä huoltokumppani läheltäsi Etsi ja löydä lähelläsi oleva Mercedes-Benz-huoltokumppani nopeasti ja helposti sekä tallenna oma Mercedes-Benz-huoltokumppanisi sovellukseen. Button
    Löydä huoltokumppani läheltäsi Etsi ja löydä lähelläsi oleva Mercedes-Benz-huoltokumppani nopeasti ja helposti sekä tallenna oma Mercedes-Benz-huoltokumppanisi sovellukseen. Button
    Katso lisäohjeita Mercedes-Benz Service -sovellus tarjoaa hyödyllistä tietoa Mercedes-Benzistäsi sekä valikoiman informatiivisia sekä hyödyllisiä ohjevideoita. Button
    Ajoneuvon Service -sovellus tekee digitaalisesta palvelusta entistä helpompaa. Muistutus ja tilatiedot:
    Katso erilaisia ​​Mercedes-Benzisi huoltoon liittyviä tilatietoja, kuten seuraava huoltopäivämäärä, suoraan ajoneuvosi näytöltä.

    Helppo huollon ajanvaraus:
    Varaa huoltoaika Mercedes-Benz-liikkeeseen suoraan autosi keskusnäytöstä. Jo varatut ajat näkyvät myös näytössä, jotta voit tarkastella tietoja uudelleen.


    Yksilölliset tarjoukset:
    Vastaanota yksilöllisiä sinulle räätälöityjä huoltotarjouksia Mercedes-Benz-huoltokumppaniltasi suoraan auton keskusnäyttöön.

    Huoltopalveluita missä tahansa oletkin:
    Etsi ja löydä Mercedes-Benz-huoltopiste läheltäsi tai matkakohteestasi nopeasti ja helposti saadaksesi parasta mahdollista palvelua myös vieraalla paikkakunnalla.
    Button
    Useita sovelluksia. Digitaalinen maailma. Lisää Mercedes-Benz-sovelluksia Yhdistä Mercedes-Benz-sovellukset ajoneuvoosi ja koe Mercedes-Benz uudella tavalla kerta toisensa jälkeen innovatiivisten Digitaalisten lisäpalveluiden ansiosta.


    Kysymyksiä ja vastauksia Mercedes-Benz Service -sovelluksen toimintojen siirrosta.

    Milloin näen kaikki Service -sovelluksen toiminnot Mercedes-Benz-sovelluksessa?

    Siirtyminen Mercedes-Benz Service -sovelluksesta Mercedes-Benz-sovellukseen tapahtuu vaihe vaiheelta. Mahdollisesti vuoden loppuun mennessä kaikki palveluominaisuudet ovat saatavilla Mercedes-Benz Appissa.

    Kuinka voin jatkossa käyttää Mercedes-Benz Service -sovelluksen toimintoja?

    Kirjautumalla sisään Mercedes-Benz-sovellukseen.

    Miksen näe kaikkia huoltoon liittyviä toimintoja Mercedes-Benz-sovelluksessa?

    Kaikkia huoltoon liittyviä toimintoja ei mahdollisesti ole vielä siirretty. Voit kuitenkin käyttää Mercedes-Benz Service -sovellusta 31.3.2025 asti. Jos sinulla ei ole asennettuna Mercedes-Benz-sovelluksen viimeisintä versiota, tämä voi myös olla syynä uusien ominaisuuksien näyttämättä jättämiseen. Päivitä sovellus ja yritä uudelleen.

    Miksi minun tulee edelleen mennä Mercedes-Benz Service -sovellukseen tehdäkseni huollon ajanvarauksen?

    Ajanvaraustoimintoa ei ole vielä sisällytetty Mercedes-Benz-sovellukseen. Työskentelemme saadaksemme sen käyttöön Mercedes-Benz-sovelluksessa mahdollisimman pian.

    Mistä löydän Service-sovelluksen toiminnot Mercedes-Benz-sovelluksessa?

    Service-sovelluksessa tutut toiminnot löytyvät "Huolto"-välilehden alta.

    Mitä minun tulee tehdä siirtyäkseni Mercedes-Benz-sovellukseen?

    Varmista, että sinulla on puhelimessasi asennettuna Mercedes-Benz-sovelluksen viimeisin versiopäivitys ja kirjaudu sisään.

    Mitä minun datalleni tapahtuu?

    Mercedes-Benz Service -sovellus ja Mercedes-Benz-sovellus käyttävät samoja tietosuojailmoituksia.

    Pitääkö minun hyväksyä käyttöehdot ja tietosuojahuomautus uudelleen siirtyäkseni käyttämään Mercedes-Benz-sovellusta?

    Ei, sillä molemmat sovellukset käyttävät samoja käyttöehtoja ja tietosuojailmoituksia.

    Mitä tapahtuu Mercedes-Benz Service -sovellukselle lakkautuksen jälkeen?

    Mercedes-Benz Service -sovellus poistetaan puhelimien sovelluskaupoista ja suosittelemme sen poistamista myös puhelimesta.

    [1] Tiettyjen Digitaalisten lisäpalveluiden käyttäminen edellyttää Digitaalisten lisäpalveluiden ja Mercedes me ID -käyttöehtojen ajantasaisten versioiden hyväksymistä, ajoneuvon pysyvää yhdistämistä Mercedes-Benz-käyttäjätiliin, suostumusta tietojen tallentamiseen ja suostumuksen hakemiseen joidenkin digitaalisten lisäpalveluiden aktivoimiseksi yhdistetyssä ajoneuvossa.

    Lisäksi edellytetään Digitaalisten lisäpalveluiden aktivoimista. Määräaikaisten käyttöaikojen umpeutumisen jälkeen Digitaalisia lisäpalveluita voidaan jatkaa maksua vastaan Mercedes-Benz Storen kautta, edellyttäen että niitä on vielä tuolloin tarjolla kyseiseen ajoneuvoon.

    Lisäksi joidenkin digitaalisten lisäpalveluiden käytölle voi olla lisäehtoja tai vaatimuksia, kuten erillinen käyttäjän tekemä sopimus kolmannen osapuolen palveluntarjoajan kanssa (esim. suoratoistopalvelut ja “Mukavuusdatamäärä” -sopimuksen tekeminen) tai yhteensopivat kolmannen osapuolen tuotteet (esim. älypuhelin, älykello). Vaihtoehtona “Mukavuusdatamäärä” -palvelulle voidaan käyttää käyttäjän päätelaitteen kautta (ns. mobiilitukiasema) saatavilla olevaa datamäärää ajoneuvon multimediajärjestelmän sukupolvesta riippuen. Digitaalisten lisäpalveluiden käyttöön liittyvät henkilötietojen käsittelyä koskevat dokumentit löytyvät Digitaalisten lisäpalveluiden tietosuojaselosteesta.

    Kommunikaatiomoduulin yhteys matkapuhelinverkkoon, mukaan lukien hätäpuhelujärjestelmä, riippuu ajoneuvon ja päätelaitteen sijainnin alueellisen verkon kattavuudesta ja mobiilioperaattoreiden verkon käytettävyydestä.

    [2] Mercedes-Benzin Digitaalisten lisäpalveluiden käyttämiseksi sinulla on oltava henkilökohtainen Mercedes me ID -käyttäjätunnus ja sinun on hyväksyttävä Mercedes-Benzin Digitaalisten lisäpalveluiden käyttöehdot. Yllä olevat palvelut ja niiden saatavuus ja toiminnot riippuvat automallista, valmistusvuodesta, autoon valituista lisävarusteista sekä maasta.

    [3] Pysäköintipaketti ja etäpysäköintitoiminnot ovat vain avustavia järjestelmiä. Ne eivät korvaa kuljettajan tietoisuutta ympäristöstä. Kuljettaja on vastuussa koko pysäköinnin ja ohjausprosessin ajan, ja hänen on valvottava pysäköintitapahtumaa ja puututtava tarvittaessa tilanteeseen. Kuljettajan on varmistettava, ettei auton tiellä ole ihmisiä, eläimiä tai esineitä tms. Suomen tieliikennemääräyksiä sekä tarvittaessa maakohtaisia erityispiirteitä on noudatettava.