Design.

Viimein sähköauto näyttää Mercedekseltä.

The image shows an interior view of the EQC.

Koe EQC:n kohokohdat henkilökohtaisesti.

Nouse autoon.

Nouse autoon.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 25,0 – 21,3 ; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.

Ulkopuolen design


EQC. Uuden muotokielen ensimmäinen sana.

EQC esittelee avantgardistisen ja omaperäisen estetiikan, joka kuvaa sen asemaa edistyksellisen luksuksen ikonina. Selkeät, aistilliset ja häivytetyt linjat tekevät selväksi yhden asian: tässä on sähköautojen Mercedes.

Ulkopuolen design


EQC. Uuden muotokielen ensimmäinen sana.

EQC esittelee avantgardistisen ja omaperäisen estetiikan, joka kuvaa sen asemaa edistyksellisen luksuksen ikonina. Selkeät, aistilliset ja häivytetyt linjat tekevät selväksi yhden asian: tässä on sähköautojen Mercedes.

Kuvassa on Mercedes-Benz EQC etuviistosta katsottuna.
Das Video das Exterieurdesign des Mercedes-Benz EQC.
Katso uudelleen

Videoissa esitetyt virrankulutusarvot ovat NEDC-arvoja ja poikkeavat WLTP-mittaustavan mukaisista arvoista.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 25,0 – 21,3 ; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.

Sisätilan muotoilu


Tunnet EQC:n viehätyksen joka yksityiskohdassa.

Lähes äänettömän sähkömoottorin ansiosta voit nauttia EQC:n uudesta, kehittyneestä sisätilasta vieläkin paremmin. Monet somiste-elementit, verhousmateriaalit ja värit on kehitelty erityisesti EQC:lle korostaen sen ainutlaatuisuutta.

Sisätilan muotoilu


Tunnet EQC:n viehätyksen joka yksityiskohdassa.

Lähes äänettömän sähkömoottorin ansiosta voit nauttia EQC:n uudesta, kehittyneestä sisätilasta vieläkin paremmin. Monet somiste-elementit, verhousmateriaalit ja värit on kehitelty erityisesti EQC:lle korostaen sen ainutlaatuisuutta.

Kuvassa on EQC:n sisätilat.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 25,0 – 21,3 ; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.

Malliversiot


Tutustu EQC:n eri luonteenpiirteisiin.

Vakiovarustuksen sijaan voit tilata EQC:n myös AMG Line -varustelulla.

Malliversiot


Tutustu EQC:n eri luonteenpiirteisiin.

Vakiovarustuksen sijaan voit tilata EQC:n myös AMG Line -varustelulla.

Kuvassa on EQC:n ulkopuoli vakiovarusteilla.
Kuvassa on EQC:n sisätila vakiovarusteilla.
Kuvassa on EQC:n Electric Art -sisätila.
Kuvassa on AMG Line -ulkopuolella varustettu EQC.
Kuvassa on AMG Line -sisätilalla varustettu EQC
Kuvassa on EQC:n ulkopuoli vakiovarusteilla.
Kuvassa on EQC:n sisätila vakiovarusteilla.
Kuvassa on EQC:n Electric Art -sisätila.
Kuvassa on AMG Line -ulkopuolella varustettu EQC.
Kuvassa on AMG Line -sisätilalla varustettu EQC
  • Ulkopuoli
  • Sisätila

Valinta ei käytettävissä.

Valitussa varustelinjassa on vain uuden Mercedes-Benz EQC -mallin ulkopuolen ja/tai sisäpuolen varusteita.

  • Vakiovarustelu
  • Electric Art -sisätila
  • AMG Line

Valinta ei käytettävissä.

Valitussa varustelinjassa on vain uuden Mercedes-Benz EQC -mallin ulkopuolen ja/tai sisäpuolen varusteita.

  • Vakiovarustelu
  • Electric Art -sisätila
  • AMG Line

Napsauta ja vedä

Valitse kaksi malliversiota ja vertaile niitä liikuttamalla säädintä.

Muuta malliversioita
Valitse malliversio

Valitse kaksi malliversiota niiden vertailemiseksi.

  • Vakiovarustelu
  • Electric Art -sisätila
  • AMG Line
  • Vakiovarustelu
  • Electric Art -sisätila
  • AMG Line

Sähköisellä liikkuvuudella on kahdet kasvot.

Tutustu EQC:n kahteen ulkopuolen malliversioon.

Kuvassa on EQC:n ulkopuoli.
Kuvassa on EQC:n sisätilat.

Ja kolme luonnetta.

Tutustu uuden EQC:n kolmeen sisätilojen varustelinjaan.

Kuvassa on EQC:n varustelulinjat.
Video esittelee EQC:n malliversiot.
Katso uudelleen
Videoissa esitetyt virrankulutusarvot ovat NEDC-arvoja ja poikkeavat WLTP-mittaustavan mukaisista arvoista.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 25,0 – 21,3 ; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.

Osa sivulla mainituista varusteista on lisävarusteita, joiden saatavuus ja hinta riippuvat malliversiosta ja muista valituista varusteista. Yksityiskohtaiset tiedot löytyvät kunkin mallin hinnastoista.