Tekniset tiedot.

Kaikki tiedot yhdellä silmäyksellä.

The image shows an interior view of the Mercedes-Benz EQC.

Koe EQC:n kohokohdat henkilökohtaisesti.

Nouse autoon-.

Nouse autoon.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 21,6-23,0; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>

Suorituskyky


Tasainen kiihdytys sähköiseen tulevaisuuteen.

Suorituskyky


Tasainen kiihdytys sähköiseen tulevaisuuteen.

The image shows the EQC from the front at an angle.
The video shows the EQC.
Katso uudelleen

Tuotteeseen on voinut tulla muutoksia sisältöjen tuottamisen jälkeen.

5,1

s 0-100 km/h

408

hv

180

km/h huippunopeus (rajoitettu)

Uusi Mercedes-Benz EQC on täysin sähkökäyttöinen SUV, joka tarjoaa paljon tilaa ja mukavuutta. Kunnes kiihdytät. Silloin se muuttuu urheiluautoksi. Jo lähtöhetkestä on käytettävissä koko vääntömomentti, jonka avulla EQC ampaisee eteenpäin tasaisesti kiihdyttäen. Se erottaa sähköauton perinteisistä bensiini- ja dieselmoottorisista autoista. Tuloksena on aivan uusi, kiehtova ajodynamiikka.

Videoissa esitetyt energiankulutusarvot ovat NEDC-arvoja ja poikkeavat WLTP-mittaustavan mukaisista arvoista.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 21,6-23,0; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>

Sähköinen voimansiirto


Kaksi moottoria muuttaa sähköenergian puhtaaksi ajonautinnoksi.

Sähköinen voimansiirto


Kaksi moottoria muuttaa sähköenergian puhtaaksi ajonautinnoksi.

Kuva esittelee EQC:n sähköisen käyttöjärjestelmän.
Das Video zeigt eine Visualisierung des elektrischen Antriebsmoduls des Mercedes-Benz EQC.
Katso uudelleen

Uusi sähkömoottorimme on niin innovatiivinen, että asensimme uuteen EQC:hen saman tien kaksi. Sähkömoottorit sekä etu- ja taka-akselin yhteydessä muuttavat auton akkuun tallennetun sähköenergian liike-energiaksi luoden 300 kW:n (408 hv) tehon. Energiankulutuksen minimoimiseksi ja dynamiikan maksimoimiseksi sähköiset voimansiirtolinjat on suunniteltu eri tavoin: etuakselin sähkömoottori on optimoitu parasta tehokkuutta varten matalalla ja keskisellä kuormitusalueella, taka-akselin sähkömoottori taas on optimoitu urheilullisuuden ehdoilla.

Videoissa esitetyt virrankulutusarvot ovat NEDC-arvoja ja poikkeavat WLTP-mittaustavan mukaisista arvoista.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 21,6-23,0; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>

Akku


Tehokas ja turvallinen. Akku, joka täyttää Mercedes-laatuvaatimukset.

Korkeajänniteakku on Mercedes-Benz EQC:n sydän. Erittäin korkean energiatiheyden omaava akku jakaa energiaa kahdelle, etu- ja taka-akselien yhteydessä sijatsevalle sähkömoottorille. Mercedes-Benzin korkeiden turvallisuusvaatimusten täyttämiseksi, akku on asennettu suojatusti auton lattiaan. Lisäksi tämä laskee auton painopistettä ja tarjoaa näin urheilullisen ajotuntuman. 

Akku


Tehokas ja turvallinen. Akku, joka täyttää Mercedes-laatuvaatimukset.

Korkeajänniteakku on Mercedes-Benz EQC:n sydän. Erittäin korkean energiatiheyden omaava akku jakaa energiaa kahdelle, etu- ja taka-akselien yhteydessä sijatsevalle sähkömoottorille. Mercedes-Benzin korkeiden turvallisuusvaatimusten täyttämiseksi, akku on asennettu suojatusti auton lattiaan. Lisäksi tämä laskee auton painopistettä ja tarjoaa näin urheilullisen ajotuntuman. 

Kuva esittelee Mercedes-Benz EQC:n akun.
Video esittelee Mercedes-Benz EQC:n akun.
Katso uudelleen
Videoissa esitetyt virrankulutusarvot ovat NEDC-arvoja ja poikkeavat WLTP-mittaustavan mukaisista arvoista.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 21,6-23,0; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>

Aerodynamiikka


Vähemmän ilmanvastusta ja pidempi toimintamatka.

Aerodynamiikka


Vähemmän ilmanvastusta ja pidempi toimintamatka.

Kuvassa Mercedes-Benz EQC.
Videossa havainnollistetaan Mercedes-Benz EQC:n aerodynamiikkaa.
Katso uudelleen

Tuotteeseen on voinut tulla muutoksia sisällön tuottamisen jälkeen.

EQC kuuluu minimaalisen cw-arvonsa 0,27* ansiosta parhaalla aerodynaamisella suunnittelulla virtaviivaisimpiin SUV-malleihin. Tämän havaitsee selkeästä ja yksinkertaistetusta muotoilusta. Aistein havaittavissa se on onnistuneiden aeroakustisten toimenpiteiden ansioista tuuli- ja vierintämelun vähentämiseksi. Ja välittömästi koettavissa tämä kaikki on suuremman toimintamatkan muodossa, sillä myös sähköautoissa aerodynaamisesti optimoitu auton suunnittelu vaikuttaa ratkaisevasti siihen, että tosiasiallinen toimintamatka lisääntyy.

EQC-mallissa on suoritettu monia aerodynaamisia toimenpiteitä ilmanvastuksen vähentämiseksi, kuten esimerkiksi monien tiivisteiden, verhousten ja ilmaohjaimien optimointi etuosassa, pyörissä, auton pohjassa, laseissa, katossa ja perässä.

*Cw-arvo 0,27 saavutettavissa lisävarusteena saatavan AMG Line -malliversion kanssa; 19" AMG-kevytmetallivanteet (RSW) ja kesärenkaat, astinlaudat alumiinioptiikalla kuminopilla ja ilman vetokoukkua.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 21,6-23,0; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>

Mitat


Näin hyvin EQC sopii sinun elämääsi.

EQC sopii täydellisesti arkeen. Riittävien tilojensa ansiosta se on ihanteellinen kumppani myös pidemmille matkoille.

Mitat


Näin hyvin EQC sopii sinun elämääsi.

EQC sopii täydellisesti arkeen. Riittävien tilojensa ansiosta se on ihanteellinen kumppani myös pidemmille matkoille.

Mittapiirroksessa on Mercedes-Benz EQC edestä.
Mittapiirroksessa on Mercedes-Benz EQC edestä.
Mittapiirroksessa on Mercedes-Benz EQC takaa.
Mittapiirroksessa on Mercedes-Benz EQC sivuperspektiivistä.
Mittapiirroksessa on Mercedes-Benz EQC ylhäältä.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 21,6-23,0; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>

4MATIC-neliveto


Nauti sähköisestä liikkuvuudesta joka säällä.

4MATIC-neliveto siirtää tehokkaiden sähkömoottoreiden voiman pyöriin. Järjestelmä parantaa pitoa ja ajovakautta varsinkin vaikeissa tieolosuhteissa tuoden todellista lisäturvaa märillä, lumisilla ja jäisillä teillä. Samalla 4MATIC-neliveto muodostaa dynaamisen ajonautinnon teknologisen pohjan.

4MATIC-neliveto jakaa voiman portaattomasti etu- ja taka-akselille välillä 0 - 100 %. Sen avulla auton kumpaakin sähkömoottoria voi ohjata toisistaan riippumatta. Kun yhdellä akselilla menetetään pitoa, käytetään toisella akselilla suurempaa vääntömomenttia. Vaikutus vastaa perinteistä nelivetoista autoa, jossa on keskinen tasauspyörästön lukko.
 

4MATIC-neliveto


Nauti sähköisestä liikkuvuudesta joka säällä.

4MATIC-neliveto siirtää tehokkaiden sähkömoottoreiden voiman pyöriin. Järjestelmä parantaa pitoa ja ajovakautta varsinkin vaikeissa tieolosuhteissa tuoden todellista lisäturvaa märillä, lumisilla ja jäisillä teillä. Samalla 4MATIC-neliveto muodostaa dynaamisen ajonautinnon teknologisen pohjan.

4MATIC-neliveto jakaa voiman portaattomasti etu- ja taka-akselille välillä 0 - 100 %. Sen avulla auton kumpaakin sähkömoottoria voi ohjata toisistaan riippumatta. Kun yhdellä akselilla menetetään pitoa, käytetään toisella akselilla suurempaa vääntömomenttia. Vaikutus vastaa perinteistä nelivetoista autoa, jossa on keskinen tasauspyörästön lukko.
 

Kuvassa EQC:n 4MATIC-neliveto.

EQC 400 4MATIC: energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 21,6-23,0; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>