Tekniset tiedot

EQA 250: kulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 17,9; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.[1]

Suorituskyky


Voima on käytettävissä heti ensi sekunnista lähtien.

Sähköauton vaikuttava suorituskyky ja erityisen miellyttävä kiihtyvyys tarjoavat täydellisen ajonautinnon välittömästi ajoon lähdettyä.

Suorituskyky


Voima on käytettävissä heti ensi sekunnista lähtien.

Sähköauton vaikuttava suorituskyky ja erityisen miellyttävä kiihtyvyys tarjoavat täydellisen ajonautinnon välittömästi ajoon lähdettyä.

140

kW teho

375

Nm vääntö

160

km/h huippunopeus

EQA 250: kulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 17,9; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.[1]

Sähköinen voimalinja


Auton etenemisestä huolehtii kompakti voimayksikkö.

Sähköinen voimalinja


Auton etenemisestä huolehtii kompakti voimayksikkö.

Kuvassa näkyy Mercedes-EQ-malliston EQA:n sähköinen voimalinja (eATS), jossa on asynkronisähkömoottori.

EQA:n voimalinjan komponentit.

EQA:n urheilullinen suorituskyky perustuu etuakselille sijoitettuun asynkronisähkömoottoriin.  Se on yhdistetty jäähdytysjärjestelmään, tehoelektroniikkaan ja tasauspyörästöllä varustettuun yksiportaiseen vaihteistoon. Näistä aineksista syntyy äärimmäisen kompakti, täydellisesti integroitu yksikkö – sähköinen voimalinja eATS.

EQA 250: kulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 17,9; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.[1]

Akku


Keskeinen energiavaraaja, jonka tehotiheys on erinomainen.

EQA:n sydämen muodostaa korkeajännitelitiumioniakku. Se koostuu viidestä moduulista, jotka on sijoitettu auton pohjaan keskelle, matkustamon alle.

Akku


Keskeinen energiavaraaja, jonka tehotiheys on erinomainen.

EQA:n sydämen muodostaa korkeajännitelitiumioniakku. Se koostuu viidestä moduulista, jotka on sijoitettu auton pohjaan keskelle, matkustamon alle.

Video ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen.

Käytettävissä oleva kapasiteetti

66,5

kWh

420

V maksimijännite

190

Ah nimelliskapasiteetti

EQA 250: kulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 17,9; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.[1]

Lämmönhallintaa vakiovarusteisella lämpöpumpulla.

The image shows the components of the high-voltage lithium-ion battery in the new EQA, the all-electric compact SUV from Mercedes-EQ.

Lämmönhallintaa vakiovarusteisella lämpöpumpulla.

EQA:n vakiovarusteinen ilmastointiautomatiikka tarjoaa erinomaisen mukavuuden sisätilaan. Automatiikka hyödyntää nerokasta lämmönhallintaa, jonka keskiössä on vakiovarusteinen lämpöpumppu. Lukuisten innovatiivisten yksityiskohtien, kuten sähköisen voimalinjan poistolämmön hyödyntämisen ansiosta, järjestelmä toimii aina mahdollisimman tehokkaasti ja varmistaa siten maksimaalisen toimintamatkan.  

EQA 250: kulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 17,9; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.[1]

Mitat


Kompakti urheilullinen sähköauto.

EQA:ssa on reilu tavaratila, vaikka akku on sijoitettu auton pohjaan ja ulkomitat ovat kompaktit.

Mitat


Kompakti urheilullinen sähköauto.

EQA:ssa on reilu tavaratila, vaikka akku on sijoitettu auton pohjaan ja ulkomitat ovat kompaktit.

Mittapiirros näyttää Mercedes-Benz EQA:n edestä päin.
Mittapiirros näyttää Mercedes-Benz EQA:n edestä.
Mittapiirros näyttää Mercedes-Benz EQA:n takaa.
Mittapiirros näyttää Mercedes-Benz EQA:n sivulta.
Mittapiirros näyttää Mercedes-Benz EQA:n ylhäältä.

EQA 250: kulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 17,9; CO2-päästöt g/km (yhdistetty): 0.[1]

[1] Kulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Kulutus ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.