Olen ostanut uuden/käytetyn auton. Kun yritin aktivoida sen Mercedes Pro -palvelussa, näkyviin tuli virheilmoitus, jonka mukaan kyseinen valmistenumero on jo rekisteröity toiselle tilille. Mitä voin tehdä?






















Ligtbox Caption Text
Answer Text

Ota yhteys auton edelliseen haltijaan, jolta olet ostanut auton, ja pyydä häntä poistamaan auto tililtään. Edellisellä omistajalla / jälleenmyyjällä on allekirjoittamansa sopimuksen nojalla velvollisuus poistaa auto tililtään myynnin jälkeen. Asia on merkitty hänen allekirjoittamansa sopimuksen kohtaan 5 d. Kun edellinen omistaja / jälleenmyyjä on poistanut valmistenumeron tililtään, yritä aktivoida auto uudelleen Mercedes Pro -tililläsi.

Jos et tiedä auton edellistä omistajaa, ota yhteys jälleenmyyjään. Jos sinulla on edelleen ongelmia valmistenumeron lisäämisessä tilillesi, ota yhteys Mercedes-Benz-huoltoliikkeeseen tai asiakaspalvelukeskukseen numerossa 00 800 3777 7777.

Youtube Video ID
Button type standard
Primary Button Text Primary Button Target
Secondary Button Text Secondary Button Target
Additional answer Text

Lorem Ipsum