Tarvitsetko apua?

Kysymyksiä ja vastauksia.

Katso vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin Mercedes PROsta ja sen käytöstä autossa.

  1. Kaikki (22)
  2. Käyttöönotto (9)
  3. Kommunikaatiomoduuli digitaalisille palveluille (2)
  4. Mercedes PRO connect App (7)
  5. Ajoneuvon hallintatyökalu (3)
  6. Sopimus, oikeus ja roolit (1)
  1. Mikä ero on palvelujen Mercedes me ja Mercedes PRO välillä?

    Mercedes me on suunniteltu ainoastaan yksityisasiakkaita ja heidän vaatimuksiaan varten. Kattomerkki Mercedes PRO on sen sijaan kehitetty erityisesti ammattimaisia pakettiautoasiakkaita ja heidän tarpeitaan ja vaatimuksiaan varten.

    Tässä etusijalla ovat ennen kaikkea tehokkuuden parantaminen ja päivittäisen työn apu. Mercedes PRO auttaa asiakkaita suunnittelemaan liiketoimintaansa tehokkaammin. Kaikki toiminnot ovat heidän saatavillaan milloin tahansa yhdestä paikasta, joten he voivat keskittyä olennaiseen.

  2. Minulla on jo Mercedes me -tili. Voinko käyttää sisäänkirjautumistietoja myös Mercedes Pro -palvelua varten?

    Kyllä, voit kirjautua Mercedes me -tunnuksillasi Mercedes Pro -palveluun. Sinun on kuitenkin silti luotava Mercedes Pro -tili. Tietojasi ei siirretä Mercedes me -palvelusta oikeudellisista syistä.

  3. Mitä ohjelmistoa Mercedes Pro -palvelun käyttöön tarvitaan?

    Kaikki alustat ovat verkkopohjaisia, joten ohjelmistoa ei tarvita. Kalustopäälliköt käyttävät ajoneuvon hallintatyökalua ja Mercedes Pro Portalia, ja kuljettajat voivat ladata kuljettajan sovelluksen Googlen ja Applen sovelluskaupoista.

  4. Mitkä ovat Mercedes Pro -palvelun käyttökustannukset?

    Mercedes Pro on maksuton. Vain tuotteet ovat maksullisia. Kustannukset määritetään sekä erillisinä että nipussa koeajan umpeuduttua. Yleisesitys tuotteiden hinnoista löytyy Dashboardn kohdasta ”Tuotteet”. Sieltä sinut uudelleenohjataan Mercedes Pro Store -kauppaamme.

  5. Tarvitsenko Mercedes Pro -palvelun käyttämiseen internetyhteyden älypuhelimen kautta?

    Jos autossa on integroitu kommunikaatiomoduuli, et tarvitse älypuhelimen internetyhteyttä, koska SIM-kortti on integroitu kiinteästi autoon. Näin ollen Mercedes Pro connect -palvelua voidaan käyttää myös ilman älypuhelinta. Palvelut, jotka on erityisesti suunniteltu helpottamaan kuljettajien työpäivää, ovat kuitenkin yhteydessä Mercedes Pro connect App -sovellukseen.

  6. Miksi minun on ilmoitettava syntymäaikani?

    Syntymäaikaa tarvitaan, jotta jälleenmyyjä voi suorittaa tarkastuksen. Jälleenmyyjän on verrattava Pro Portaliin tallennettuja tietoja henkilöllisyystodistuksesi tietoihin.

  7. Onko yritystietoja, joita ei voi enää muuttaa rekisteröitymisen jälkeen?

    Maatietoa lukuun ottamatta kaikkia tietoja voi muuttaa. Yrityksen perustietojen muuttaminen voi johtaa olemassa olevien sopimusten uudelleenluontiin.

  8. Onko käyttäjätietoja, joita ei voi enää muuttaa rekisteröitymisen jälkeen?

    Kaikkia käyttäjätietoja voi muuttaa. Käyttäjätietojen on kuitenkin aina oltava oikeita ja ajantasaisia ja täsmättävä henkilöllisyystodistuksen tietojen kanssa.

  9. Miksi minun on annettava henkilökohtainen tukisalasana?

    Tarvittaessa Mercedes-Benz-jälleenmyyjän tai asiakastuen puhelinpalvelun työntekijä voi käyttää yritystiliäsi nimissäsi, kun olet määrittänyt henkilökohtaisen tukisalasanan. Sen näkevät vain käyttäjät itse.

    Tämän tarkoituksena on estää asiaton pääsy yritystilillesi. Jos tarvitset Mercedes Pro Portalissa apua, joka vaatii Mercedes-Benz-jälleenmyyjän tai asiakastuen pääsevän tiliisi käsiksi, syötä tukisalasana, kun sitä pyydetään. Voit vaihtaa tukisalasanan milloin tahansa.

  10. Miten alan käyttää kommunikaatiomoduulia (LTE) digitaalisille palveluille?

    Kommunikaatiomoduuli (LTE) digitaalisille palveluille on asennettu kiinteästi autoon, ja se aktivoidaan palvelujen hankinnan myötä Mercedes Pro Portalissa (eli aktivointi käynnistyy palvelujen hankinnan ja autoon osoituksen myötä).

  11. Voinko käyttää Mercedes Pro -palvelua maiden rajat ylittävästi?

    Kommunikaatiomoduuli toimii yli rajojen. Mercedes Pro vastaa roaming-maksuista. Jos kuitenkin sekä puhelin että mobiililaitteesi tiedonsiirtomaksut on aktivoitu, asia voi olla toisin. Mercedes Pro ei myöskään vastaa roaming-maksuista, jotka näistä mobiilitiedonsiirtosopimuksista mahdollisesti aiheutuvat.

  12. Mihin Mercedes Pro connect App -sovellusta tarvitaan?

    Mercedes Pro connect App mahdollistaa helpon viestinnän kalustopäällikön ja kuljettajan välillä. Näin kuljettaja saa tärkeät toimeksianto- ja autotiedot suoraan älypuhelimeensa. Lisäksi hänellä on mahdollisuus osoittaa auto itselleen sovelluksen avulla.

    Tilatuista palveluista riippuen kuljettaja voi Mercedes Pro connect App -sovelluksella saada myös suoran näkymän suoritettuihin ajoihinsa tai avata ja lukita itselleen osoitetun auton etänä.

  13. Paljonko Mercedes Pro connect App maksaa?

    Mercedes PRO connect App on saatavissa ilmaiseksi Applen App Storesta ja Googlen Play Storesta.

  14. Täytyykö minun yhdistää Mercedes Pro connect App kommunikaatiomoduuliin (LTE) digitaalisille palveluille?

    Sinun ei tarvitse yhdistää Mercedes Pro connect App -sovellusta kommunikaatiomoduuliin (LTE) digitaalisille palveluille. Kaikki tarvittavat tiedot ovat saatavilla ajoneuvon hallintatyökalusta.

    Mercedes Pro connect App lähettää tietosi automaattisesti ajoneuvon hallintatyökaluun, joka synkronoituu Mercedes Pro Portalin kanssa.

  15. Voinko käyttää kommunikaatiomoduulia (LTE) digitaalisille palveluille ilman älypuhelinta?

    Kommunikaatiomoduulissa (LTE) digitaalisille palveluille liitettävyys saadaan aikaan autoon integroidun SIM-kortin avulla. Näin ollen Mercedes Pro connect -palvelua voidaan käyttää myös ilman älypuhelinta. Palvelut, jotka on erityisesti suunniteltu helpottamaan kuljettajien työpäivää, ovat kuitenkin yhteydessä Mercedes Pro connect App -sovellukseen.

  16. Siirtääkö Mercedes Pro connect App tietoja myös ulkomaan matkoilla?

    Tietoja siirretään vain, jos käytössä on toimiva internetyhteys. Ota huomioon, että matkapuhelinoperaattorisi saattaa periä verkkovierailumaksuja.

  17. Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani Mercedes Pro connect App -sovellukseen?

    Napsauta kohtaa ”Uusi salasana?” Mercedes PRO connect App -sovelluksen kirjautumisnäytössä. Sinut ohjataan edelleen sivulle ”Salasanan palautus”, jossa voit palauttaa salasanasi täyttämällä kohdat ”Sähköpostiosoite” sekä ”Kuvassa näkyvät merkit”. Asiaankuuluva sähköposti lähetetään postilaatikkoosi.

  18. Minulla on jo Mercedesin Mercedes me -sovellus, joka on yhdistetty henkilö- tai pakettiautooni. Voinko käyttää Mercedes me -sovellusta yhdessä Mercedes Pro connect App -sovelluksen kanssa?

    Mercedes me -sovellusta ja Mercedes Pro connect App -sovellusta ei voi käyttää yhdessä, sillä niitä ei ole yhdistetty toisiinsa. Mercedes me -sovellusta ei ole tarkoitettu ammattimaiseen käyttöön Mercedes Pro -palvelun kanssa.

  19. Paljonko ajoneuvon hallintatyökalun käyttäminen maksaa?

    Ajoneuvon hallintatyökalun käyttäminen yhdessä Mercedes Pro -palvelun kanssa on maksutonta.

  20. Onko autojen määrä ajoneuvon hallintatyökalussa rajoitettu?

    Ei, autojen määrä ajoneuvon hallintatyökalussa ei ole rajoitettu.

  21. Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani ajoneuvon hallintatyökaluun?

    Napsauta ajoneuvon hallintatyökalun kirjautumisruudussa kohtaa ”Uusi salasana”. Sinut ohjataan automaattisesti edelleen sivulle ”Uusi salasana”, jossa voit palauttaa salasanasi täyttämällä kohdan ”Sähköpostiosoite”.

  22. Kenen puoleen voin kääntyä, jos minulla on lisäkysymyksiä?

    Mercedes-Benz Customer Assistance Center tarjoaa tukea puhelimitse ja sähköpostitse ympäri vuorokauden. Mercedes-Benzin asiakastukikeskus on tavoitettavissa numerossa  00800 3777 7777 ja sähköpostitse osoitteessa mproconnect.fin@cac.mercedes-benz.com.

Mercedes PRO Portal.

Aloita Mercedes PROn käyttö nyt ja tee liiketoiminnastasi entistä tehokkaampaa.

  • Tee liiketoiminnastasi nopeampaa ja helpompaa
  • Säilytä yleiskuva
  • Helppo ja intuitiivinen käyttö

Lorem Ipsum