Filosofia


Filosofia.

Tervetuloa AMG:n maailmaan.

Suorituskyvystä innostuvien ihmisten unelmat. Niiden ympärillä pyörii koko Mercedes-AMG:in toiminta. Näiden unelmien täyttäminen on lupauksemme ja niiden ylittäminen on tavoitteemme. Siksi olemme aina valmiita menemään askeleen edemmäs.

Filosofia


Filosofia.

Tervetuloa AMG:n maailmaan.

Suorituskyvystä innostuvien ihmisten unelmat. Niiden ympärillä pyörii koko Mercedes-AMG:in toiminta. Näiden unelmien täyttäminen on lupauksemme ja niiden ylittäminen on tavoitteemme. Siksi olemme aina valmiita menemään askeleen edemmäs.

  • Luonne

    Tekniikan takana on jotakin, joka tekee AMG:sta ainutlaatuisen – luonne.

    Kuvassa on kaksi tyypillistä AMG Performance -autoa täydessä vauhdissa.

    Tekniikan takana on jotakin, joka tekee AMG:sta ainutlaatuisen – luonne.

    Huippusuoritus ei ole sattumaa. Sen lähtökohtana ovat suunnittelutaito ja oikeanlainen asenne: AMG:n henki. Uskomme siihen, että rajoja on ylitettävä uusien tavoitteiden saavuttamiseksi. Emme ota mitään itsestäänselvyytenä. Rajat ovat ihmisten luomia, ja ihmiset voivat myös ylittää ne. Tällä ajatuksella luomme Performance-autot moottoriurheiluun – ja katukäyttöön. Me kutsumme sitä nimellä ”Driving Performance”.

  • Driving Performance

    Mikä tekee AMG:sta AMG:n.

    Kuvassa on keltaiseksi maalattu AMG GT lintuperspektiivistä.
    Kuvassa on keltaiseksi maalattu AMG GT alapuolelta.

    Mikä tekee AMG:sta AMG:n.

    Lupaamme haastaa rajat ja saavuttaa uusia tavoitteita. Toteutamme tätä ajatusta jo nyt kaikessa kehitys- ja suunnittelutoiminnassamme:

    Työmme alkaa jo uuden Mercedes-Benz-mallin autoarkkitehtuurin suunnittelusta. Tämä luo perustan korkeimpien vaatimusten täyttämiseksi. Ainutlaatuista Performance-autojen markkinoilla. Jokainen Mercedes-AMG kehitetään ja rakennetaan kokonaisuudessaan Affalterbachissa. Kaikkien komponenttien täydellinen yhteensopivuus ja yhteispeli saa aikaan auton, joka on valmis ajamisen iloon niin katukäytössä kuin kilparadoillakin.

    Kuvassa on auton eri osia virtuaalisessa tekniikkatilassa.

    Sen tekniikka mahdollistaa intensiivisen ajoelämyksen, joka vastaa kohderyhmän luonnetta. Meillä on 1 500 työntekijää, joista yli 800 keskittyy vain kehitys- ja suunnittelutyöhön. Ainutlaatuinen suorituskykymme perustuu siihen, että toimimme aina ydinosaamisalueillamme. Se on kilpailuvalttimme, jonka avulla kehitämme autoja, joilla on omanlaisensa DNA. AMG:n DNA.

  • Käyttövoima

    Lähikuvassa kaksilitrainen, nelisylinterinen AMG Performance -moottori.

    ”Voima on alku. Taidetta on viedä se kaduille.”

    Christian Enderle, moottorien kehityksestä vastaava johtaja

    AMG:n voimansiirron sydän on moottori. Moottorin teho välittyy tiehen koko voimansiirtokoneiston kautta: kytkimen, vaihteiston, käyttöakselin ja tasauspyörästön yhteispelillä. Mercedes-AMG:lla koet kiihdytyksen kehossasi: välittömästi, voimakkaasti, vakuuttavasti. Siitä huolehtii ainutlaatuinen AMG Performance -voimansiirto. Se reagoi dynaamisesti ja ketterästi ja yltää maksimisuorituksiin ja -tehokkuuteen.

  • Ajodynamiikka

    Teillä voi ajaa. Tai niillä voi ottaa suorituskyvystä kaiken irti.

    Kuvassa on esimerkki Mercedes-AMG Performance -auton ajodynamiikasta.

    Teillä voi ajaa. Tai niillä voi ottaa suorituskyvystä kaiken irti.

    Yleensä tie vie ihmiset paikasta A paikkaan B. Suorituskyvyn ihailijoille tiellä on paljon suurempi merkitys. Heille jokainen kaarre on kuin kutsu.

    Ajat aktiivisesti ja tietoisena. Rakastat sitä, kun saat päästää auton tehot irti asfaltilla ja samalla hallita sitä tarkasti. Ilmaiset ajodynamiikalla persoonaasi.

    Intohimon vapauttamista, suorituskyvyn hallintaa: tällä periaatteella Mercedes-AMG muuntaa tehonsa ajodynamiikaksi. Kaikki alustajärjestelmät on mukautettu täydellisesti toisiinsa.

    Kuvassa näkyvät Mercedes-Benz CLA Shooting Brake -mallin sisätilat.

    Innovatiivinen AMG-tekniikka pitää dynamiikan ja hallinnan tasapainossa. Esimerkiksi AMG Performance 4MATIC ja 4MATIC+ jokapyöräveto, älykäs AMG RIDE CONTROL -urheilualusta, ajonopeuden mukaan säätyvä sport-ohjaustehostus, AMG:n suurtehojarrut ja optimoitu aerodynamiikka.

    AMG-tekniikan kattavalla valikoimalla on yksi tavoite: tunne, että hallitsemme jokaista kaarretta – eikä kaarre meitä.

  • Ääni

    Kuvassa on kolmen AMG-auton konepellit sivusta kuvattuina.
    Haluttu video ei ole juuri saatavilla. Yritä myöhemmin uudelleen.
    Katso uudelleen

    ”Palleastasi tulee tärykalvo. Kuulet koko kehollasi.”

    Ralph Illenberger, äänitekniikan kehitysjohtaja

    Voiko adrenaliinin kuulla? Kyllä voi! Mercedes-AMG:lla ajaminen on kaikkea muuta kuin hiljaista. Se tulee selväksi jo moottoria käynnistettäessä. Pakokaasulaitteiston voimakas ääni kuuluu jokaisen Mercedes AMG:n erehtymättömiin tunnusmerkkeihin – ja samalla jokaisella mallilla on ainutlaatuinen äänensä.

    Koko äänielämys avautuu ajon aikana valituista ajo-ohjelmista. Oikea äänimaailma tukee jokaista ajotilannetta. Ainutlaatuinen sinfonia suorituskyvyn ihailijoille.

  • Design

    Form follows Speed.

    Kuvassa Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé -auton näyttävä keula designo-timantinvalkoisena.
    Kuvassa Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ -mallin kiehtova siluetti taustanaan suurkaupunki.
    Kuvassa SL Roadsterin vakuuttava muotoilu täydessä vauhdissa rannikkotiellä.

    Form follows Speed.

    Mercedes-AMG:n muotoilu näkyy tavassa, jolla se
    liikkuu tiellä. Mercedes-AMG:n kuljettaja kertoo
    arvostavansa estetiikkaa.

    Design on muodon ja funktion täydellinen symbioosi – dominoiva ja ainutlaatuinen muotokieli, jota jokaisessa Mercedes-AMG:sta löytyy ensimmäisellä silmäyksellä ja joka kertoo suorituskyvystä. Mercedes-AMG:n tunnistaa tutuista jäähdyttimen säleiköistä ja suurista ilmanottoritilöistä. Näyttävät sivupaneelit, takaspoilerit ja jopa neljä pakoputken päätä kertovat moottoriurheilun geeneistä.

Historia


Historia.

Driving Performance 50 vuotta.

Puolen vuosisadan kuluessa Mercedes-AMG on ansainnut paikkansa menestyneenä urheilu- ja performance-automerkkinä. Nykyisin enemmän kuin koskaan ennen. Tulevaisuuttakaan ei voi enää kuvitella ilman Performancen tuomaa lisävoimaa.

Historia


Historia.

Driving Performance 50 vuotta.

Puolen vuosisadan kuluessa Mercedes-AMG on ansainnut paikkansa menestyneenä urheilu- ja performance-automerkkinä. Nykyisin enemmän kuin koskaan ennen. Tulevaisuuttakaan ei voi enää kuvitella ilman Performancen tuomaa lisävoimaa.

Valitettavasti laitteesi ei tue tätä toimintoa.

Valitettavasti laitteesi ei tue tätä toimintoa.

Yritä kääntää laitetta aktivoidaksesi Landscape-tilan. Tai käytä laitetta, jossa on suurempi erottelukyky.

50 vuotta rajoilla.

Rajatonta tunnetta. Dynamiikka on mukana elämässämme syntymästämme lähtien. Me kutsumme sitä Driving Performanceksi. Ja nostamme riman ylemmäksi.
Mustavalokuvassa on hetki AMG:n historiasta.
Sulje
Performance-merkin merkkipaalut.

Hans Werner Aufrechtin ja Erhard Melcherin 50 vuotta sitten perustama yritys täyttää suorituskyvystä innostuvien ihmisten unelman. He perustivat ensimmäinen verstaansa vuonna 1967 vanhaan myllyyn. Vuonna 1971 AMG 300 SEL 6.8 AMG voitti Circuit de Spa-Francorchamps -kisan 24 tunnin ajon omassa luokassaan ja oli toinen kokonaisluokassa.

Yhteistyö Mercedes-Benzin kanssa alkoi vuonna 1990. Vuonna 1993 tuotiin markkinoille ensimmäinen Daimler-Benzin kanssa kehitetty auto: C 36 AMG. Vuonna 2005 Mercedes-AMG:sta tuli Mercedes-Benz Group AG:n sataprosenttinen tytäryhtiö, ja vuonna 2009 Mercedes-AMG esitteli auton, jonka se oli kehittänyt kokonaan itse. AMG starttasi kilpa-autoiluun vuoden 2011 SLS AMG GT3 -mallilla. Seuraavaksi julkaistiin Mercedes-AMG GT vuonna 2014 ja 43-sarjan mallit vuonna 2015.

Mustavalokuvassa on hetki AMG:n historiasta.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Katso uudelleen

Vain yksi vaihtoehto: Menestys!

Intohimoa, innostusta, inspiraatiota – moottoriurheilu on aina ollut kaikki kaikessa Hans Werner Aufrechtille. Hän loi AMG:n yhdessä Erhard Melcherin kanssa. Intohimosta tuli ainutlaatuinen ajoelämys.
Mustavalokuvassa on hetki AMG:n menestystarinasta.
Sulje
Mustavalokuvassa on hetki AMG:n menestystarinasta.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Katso uudelleen
Kuka on kovin haastajamme? Me itse.
Jo 50 vuoden ajan olemme olleet uskollisia standardeillemme, nostaen rimaa vähä vähältä ja jättäen aina pysyvän vaikutuksen. Vuonna 1986 esittelimme nopeimman saksalaisen sarjavalmisteisen auton: AMG 300 E 5.6:n, joka vakuutti Yhdysvalloissa 303 km/h nopeudellaan. Amerikkalainen lehdistö antoi sille nimen ”The Hammer”, jota käytetään edelleen tänä päivänä ja jota ei voida päihittää. Vai voidaanko? Kysy sitä meiltä 50 vuoden päästä. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ käynnistää tämän vuoden.
Kuvassa Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ Hammerin vieressä, joka on AMG:n uskomattoman tarinan symboli.

Miten aito mestari tikittää?

Kaikki on voitettu, kaikki on koettu – miten voi motivoida sellaista, joka on jo saavuttanut kaiken? Selvitä, mikä saa ennätysmestarin, Bernd Schneiderin syttymään.
Lähikuvassa Bernd Schneider, Mercedes-AMG-mestari.
Sulje
Lähikuvassa Bernd Schneider, Mercedes-AMG-mestari.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Katso uudelleen

Moottori päälle. Arki pois mielestä.

Valitset minkä tahansa mallin, Mercedes-AMG on aina teiden sankari. AMG-merkki luotiin alun perin maailman kilparadoille.
Kuvassa henkeäsalpaava AMG GT keltaiseksi maalattuna AMG Performance -tuoteperheen edessä..
Sulje
Puoli vuosisataa Driving Performancea.

Menestyksemme moottoriurheilussa ja kokemuksemme ainutlaatuisten henkilöautojen kehittäjänä ovat osoittaneet viimeisen 50 vuoden aikana, että olemme erinomainen urheiluautoilu- ja Performance-brändi.

Yrityksemme sijaitsee Saksan Affalterbachissa, ja vastaamme maailmanmarkkinoilla erinomaisesta moottorien suorituskyvystä. Meidät tunnetaan kehityksen lisäksi ”One Man, One Engine" -filosofiastamme, jossa yksi asentaja huolehtii moottorin asennuksesta tehtaalla. Vuonna 2016 toimitimme lähes 100 000 autoa, saavutimme yli 40 prosentin kasvun ja toimme markkinoille yhtiön historian suurimman määrän uusia malleja. Näillä ennätysluvuilla on ilo aloittaa yhtiömme juhlavuosi.

Kuvassa kilparadalla driftaava Mercedes-AMG GT, jonka rengaskuviossa on numero 50.

Kotona kuningasluokassa.

AMG:n kolme kirjainta ovat kaudesta 2012 saakka tarkoittaneet urheilullista huipputehoa Formula 1:ssä. AMG on Driving Performancen synonyymi.
Kuvassa DTM 2016:n Mercedes-AMG Safety Car.
Sulje
Kuvassa molemmat Mercedes-AMG Formula 1 -kuljettajat juhlimassa menestystään.
Kuningasluokan hallitsija.

AMG ja Formula 1 ovat olleet erottamattomia vuodesta 2012 lähtien. Intohimomme ja asiantuntemuksemme kilpaurheilusta yltää kuitenkin paljon kauemmas menneisyyteen.

AMG:n kolme kirjainta ovat synonyymi Driving Performancelle. Siksi oli täysin loogista yhdistää AMG:n ja Mercedes-Benzin Formula 1 -osaaminen yhteisen nimen alle: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Myös tiimin moottoriyhtiö Brixworthissa, Englannissa, sai ”one team” -hengessä uuden nimen: Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

Kolmoisvoitto FIA Formula 1 Constructors' World Championship -kilpailussa lisäsi uuden luvun Hopeanuolten pitkään menetystarinaansa moottoriurheilun historiassa.

Kuvassa Mercedes-AMG Formula 1 -auto vuodelta 2017.

Emme kehitä ainoastaan autoja.

Toteutamme unelmia. Käyttövoimamme: Usko suorituskykyyn.
Kuvassa on keltaiseksi maalattu AMG GT lintuperspektiivistä.
Sulje
Näin täydellinen kokonaisuus syntyy:
Kehitämme kaikki Performance-autojemme suoritustehoon vaikuttavat osat itse. Ei ihme, että kehitysosastollamme on yli 700 työntekijää. Haluamme aina ylittää standardit ja kehittää entistäkin parempia autoilun innovaatioista. Sama koskee auton kaikkia yksityiskohtia. Mercedes-AMG GT on jo toinen kokonaan yrityksen itsensä kehittämä urheiluauto. Emmekä lopeta kesken: Mercedes-AMG GT janoaa ensimmäistä sijoitusta.
Kuvassa on keltaiseksi maalattu AMG GT alapuolelta.
Moottorit, jotka pyörittävät koko toimialaa.

Jättävät kaiken taakseen. Se on AMG-moottorin määritelmä. Voima kohtaa tarkkuuden. Lopputuloksena on tyypillinen AMG: dynaaminen reagointiherkkyys, ketteryys ja kiehtova väännön tunne yhdistettynä huipputehoon ja maksimaaliseen tehokkuuteen. Siitä todisteena on esimerkiksi AMG:n 4,0-litrainen, pienipäästöinen V8-kaksoisturbomoottori ja segmenttinsä alimmat kulutusluvut kaikkialla maailmassa.

Voimansiirto on yhtä tärkeää kuin moottorit: AMG:n vaihteisto välittää moottorin tehon optimaalisesti – aina tilanteen mukaan, hallitusti ja uskomattoman dynaamisesti. Vapaavalintaiset ajo-ohjelmat antavat runsaasti lisävapautta: äärimmäisen urheilullisista erityisen tehokkaisiin ja ajomukavuutta lisääviin ajo-ohjelmiin. Tuloksena on optimaalinen suorituskyky ja ajamisen ilo.

Kuva ”AMG Winter Sporting” -tapahtumasta.

Showcar Mercedes-AMG Project ONE.

Hyperauto, jossa Formula 1 -teknologiaa.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE Kuvassa Mercedes-AMG Project One täydessä vauhdissa kilparadalla.
Sulje
Hyperformance.
Kaksi-istuiminen super-urheilu-auton ja show-auton yhdistelmä tuo kilparadoilta tutun huippumodernin ja tehokkaimman Formula 1 -tekniikkansa katukäyttöön lähes kaikilta osin. Performance-hybridin tehon odotetaan ylittävän 1 000 hevosvoimaa, ja sen maksiminopeuden pitäisi olla yli 350 km/h. Showcar-autossa ylivoimainen kilparatojen teho yhdistyy arkikäyttöön sopivan Formula 1 -hybriditekniikan esimerkilliseen tehokkuuteen.
Kuvassa Mercedes-AMG Hypercar, todennäköisesti kiinnostavin kaksi-istuiminen, joka koskaan löytää tiensä katukäyttöön.
AMG Future Performance.
Mercedes-AMG on kilpailussa testattujen ajokonseptien asiantuntija, ja tuomme nyt Project ONE:n ensimmäistä kertaa katukäyttöön. Jatkossa otamme sen myös sarjatuotantoon: huomisen autoksi. Se tavoittelee suorituskykyisen autoilun paalupaikkaa ja sisältää kaiken olennaisen yhdistettävyydestä kokonaisvaltaisiin liikkuvuusratkaisuihin. Nämä innovatiiviset ratkaisut takaavat, että asiakkaamme voivat jatkossakin hullaantua suorituskyvystä täysin palkein.
Kuvassa Mercedes-AMG Project täydessä vauhdissa kilparadalla.

AMG Track Pace.

Henkilökohtainen kilpailuinsinöörisi.
Kuvassa älypuhelintoiminto
Sulje
Kuvassa älypuhelimen Track Pace toiminto Mercedes-AMG GT:ssa.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Katso uudelleen
Dataloki käytettäväksi kilparadalla.
Molempiin AMG GT Roadstereihin on saatavilla uusi ominaisuus, AMG Track Pace. Se kuuluu lisävarusteena saatavaan COMAND Online -multimediajärjestelmään, ja sen avulla Apple iPhonestasi® tulee henkilökohtainen kilpailuvalmentajasi. Sovelluksella voi analysoida ja parantaa omaa ajotapaa kilparadalla ja jakaa tiedot muille AMG-kuljettajille Facebookissa, YouTubessa tai AMG Private Loungessa. Apple iPhone® -sovellus liitetään WLAN-verkon kautta AMG GT-malliin. Sen jälkeen auto siirtää sovellukseen runsaasti tietoja reaaliajassa. Siihen kuuluvat mm. nopeus, vaihde, ohjauskulma, aika, paikka ja kiihtyvyys.
Kuvassa COMAND Online -multimediajärjestelmä ja Track Pace -toiminto.
AMG-kilpakuljettajalle.
Sovelluksella voidaan tallentaa sekä kierros- että sektoriajat kilparadalla. Sovellukseen on jo valmiiksi tallennettu useita eri reittiprofiileja. Voit myös itse suunnitella ja tallentaa muita kilpamatkoja. Lisäksi Apple iPhonen® kamera näyttää ajon kilparadalla. Voit katsoa interaktiivisen videon ajostasi kaikkine telemetriatietoineen.

AMG Future Performance.

AMG 50 vuotta – Hyvä ajankohta kirjoittaa uusi luku Driving Performancen menestystarinaan.
Kuvassa näyttävä Mercedes-AMG GT Concept ja EQ Power+.
Sulje
Kuvassa näyttävä Mercedes-AMG GT Concept ja EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Katso uudelleen
Tulevaisuudessa: Mercedes-AMG GT Concept.
Showcar Mercedes-AMG GT Concept -automme esittelee AMG:n suunnittelemia vaihtoehtoisia voimansiirtokonsepteja. Neliovinen Coupé on AMG GT -perheen uusin jäsen. Kolmas mallisarja SLS AMG:n ja AMG GT:n jälkeen kehitetään Affalterbachissa kokonaan omassa sarjassaan. Logo ja tärkeät suunnitteluelementit keulassa ja perässä kertovat heti, että kyseessä on AMG GT -perheeseen kuuluva malli. ”EQ Power+”-merkintä peilikamerassa tarkoittaa AMG:n hybridimallin entistäkin parempaa suorituskykyä.
Kuvassa on AMG GT Concept Car etupuolelta sivusta kuvattuna, alaviistosta.
Tulevaisuuden hybridi-voimansiirto.
AMG GT Conceptin voimansiirtolinja on todellinen uutuus. SLS AMG Electric Drivella todistimme jo vuonna 2010, että sähkökäyttöiset super-urheiluautot ovat toteutettavissa. Erinomaisen suorituskykynsä lisäksi niillä on miellyttävä ajaa. AMG Hypercar lupaa Formula 1:n ajodynamiikkaa ja tehoa. Se kertoo hybriditeknologian tämän hetkiset mahdollisuudet.
Kuvassa AMG GT Concept täydessä vauhdissa.
Muutoksia varusteisiin ja mallin muotoiluun on saatettu tehdä kuvien tuotannon jälkeen.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Mercedes-AMG:n korkealaatuista käsityötä.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Mercedes-AMG:n korkealaatuista käsityötä.

Kuvassa moottori nimikirjoituksella.

Toisin kuin sarjatuotannossa, Mercedes-AMG:n R4-, V8- ja V12-moottorit rakennetaan käsin ”One Man – One Engine” -filosofian mukaisesti. Teknikko asentaa moottorin ja vastaa kampiakselin asennuksesta sylinteriryhmään aina nokka-akselin kiinnityksestä kaapelointiin ja moottoriöljyn täyttöön. Teknikko vahvistaa työnsä jäljen omalla allekirjoituksellaan AMG:n moottorin kylttiin.

Performance vehicles


A focus on performance, expressive design, exclusive equipment and suitability for everyday use.

From the most powerful four-cylinder in series production to exceptionally dynamic six-cylinders and passionately performance-oriented V8 engines. Experience the rich variety of Mercedes-AMG vehicles, and revel in supreme Driving Performance.

Performance vehicles


A focus on performance, expressive design, exclusive equipment and suitability for everyday use.

From the most powerful four-cylinder in series production to exceptionally dynamic six-cylinders and passionately performance-oriented V8 engines. Experience the rich variety of Mercedes-AMG vehicles, and revel in supreme Driving Performance.

    Saloons

    Mercedes-AMG E-Class Saloon

    The image shows the front of the Mercedes-AMG E-Class Saloon viewed from the side.

    Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Saloon: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG EQS

    The image shows the rear of the Mercedes-AMG EQS viewed from the side.

    Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+: electrical consumption in kWh/100 km (combined): xxx-xxx; CO2 emissions in g/km (combined): 0.<p>Power consumption and range have been determined on the basis of Regulation (EU) 2017/1151.</p>

    Mercedes-AMG EQE

    The image shows the rear of the Mercedes-AMG EQE viewed from the side.

    Mercedes-AMG EQS 43 4MATIC+: electrical consumption in kWh/100 km (combined): xxx-xxx; CO2 emissions in g/km (combined): 0.<p>Power consumption and range have been determined on the basis of Regulation (EU) 2017/1151.</p>

    Coupés

    Mercedes-AMG C-Class Coupé

    The image shows the Mercedes-AMG C-Class Coupé.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG E-Class Coupé

    The image shows the Mercedes-AMG E-Class Coupé.

    Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Coupé: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG CLA Coupé

    The image shows the front of the Mercedes-AMG CLA Coupé viewed from the side.

    Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC Coupé: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé

    The image shows the front of the Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé viewed from the side.

    Mercedes-AMG GT 43: combined fuel consumption: X.X l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

    The image shows the front of the Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE viewed from the side.

    Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE: combined fuel consumption: X.X l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008. Power consumption depends on the vehicle configuration.</p>

    SUVs

    Mercedes-AMG GLA SUV

    The image shows a Mercedes-AMG GLA.

    Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG GLB SUV

    The image shows the rear of the Mercedes-AMG GLB viewed from the side.

    Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG GLC Coupé

    The image shows the Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé: combined fuel consumption: XXX l/100 km; combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG GLC SUV

    The image shows the rear of the Mercedes-AMG GLC viewed from the side.

    Voimaa. Urheilu.

    Mercedes-AMG GLE Coupé.

    The image shows the Mercedes-AMG GLE Coupé.

    Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-Benz GLS SUV

    The image shows a Mercedes-AMG GLS.

    Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+ combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG G-Class

    The image shows a side view of the Mercedes-AMG G-Class.

    Mercedes-AMG G 63: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Estates

    Mercedes-AMG E-Class Estate

    The image shows the Mercedes-AMG E-Class Estate.

    Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Estate: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG CLA Shooting Brake

    The image shows the Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC Shooting Brake: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Cabriolets & Roadsters

    Mercedes-AMG C-Class Cabriolet

    The image shows the Mercedes-AMG C-Class Cabriolet.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Mercedes-AMG E-Class Cabriolet

    The image shows the Mercedes-AMG E-Class Cabriolet.

    Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Cabriolet: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Compact cars

    Mercedes-AMG: A-Class Hatchback

    The image shows the Mercedes-AMG A-Class.

    Mercedes-AMG A 35 4MATIC: combined fuel consumption: XXX l/100 km, combined CO2 emissions: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They represent the "NEDC CO₂ figures" as pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Power consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    Kuvat ja videot


    Kuvat ja videot.

    Kuvat ja videot


    Kuvat ja videot.

    Kuvassa on kuljettaja, joka juoksee punaisen Mercedes-AMG GT S -autonsa luo.
    Kuvassa Mercedes-AMG E 63 S farmari tiellä alaviistosta kuvattuna.
    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG C 63 Coupén näyttävä keula.
    Kuvassa on Mercedes-AMG GT R tuulitunnelissa.
    Kuvassa Mercedes-AMG GLC 43 Range teollisuushallissa.
    Kuvassa Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ sedan kuvattuna yläviistosta.
    Kuvassa Mercedes-AMG CLA 45 Coupén keula.
    Kuvassa Mercedes-AMG SL 65 Roadster maantiellä.
    Kuvassa Mercedes-AMG G 63 asfalttiviidakossa.
    Kuvassa Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet lintuperspektiivistä.