EQE Mercedes-EQ:lta.

This is for all senses.

EQE 300 | energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 16,5; CO2-päästöt g/km (WLTP yhdistetty): 0.<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>

EQE 350 | energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 16,5; CO2-päästöt g/km (WLTP yhdistetty): 0.

EQE 350+ | energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 15,6; CO2-päästöt g/km (WLTP yhdistetty): 0.

EQE 350 4MATIC | energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 18,0; CO2-päästöt g/km (WLTP yhdistetty): 0.

EQE 500 4MATIC | energiankulutus kWh/100 km (WLTP yhdistetty): 18,0; CO2-päästöt g/km (WLTP yhdistetty): 0.

Jopa

671 km

toimintamatka (WLTP)<p>Energiankulutus ja toimintamatka on määritetty asetuksen 2017/1151/EU mukaisesti vakiovarusteisella autolla. Energiankulutus&nbsp;ja toimintamatka riippuvat mm. auton kokoonpanosta ja olosuhteista. Todellinen toimintamatka riippuu lisäksi mm. kuljettajan yksilöllisestä ajotavasta, ajonopeudesta, keli-, tie- ja liikenneolosuhteista, ulkolämpötilasta, auton kuormauksesta sekä ilmastointilaitteen/lämmityksen käytöstä ja voi näin ollen poiketa mainitusta.<br> </p>

(EQE 350+)

Jopa

300 kW (408 hv)

teho<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 tällä hetkellä voimassa olevan version mukaan.</p>

(EQE 500 4MATIC)

Jopa

31 min

latausaika DC-latausasemilla (10–80%)<p>Latausajat vastaavat lataamista 10-80 % akun varaustasoon DC-pikalatausasemalla, 400 V:n jännitteellä ja vähintään 500 A:n virralla. Latausnopeus riippuu DC-pikalatausaseman tehosta ja olosuhteista. Latausteho ja -aika voivat poiketa ilmoitetuista ohjearvoista. Lataustehoon ja -aikaan vaikuttavat esimerkiksi käytetty latauspiste, auton käyttö, akuston lämpötila ja peräkkäisten latausten tiheys.</p>

(EQE 300)

Design-kohokohdat


Ainutlaatuinen ja dynaaminen pienintä yksityiskohtaa myöten.

Design-kohokohdat


Ainutlaatuinen ja dynaaminen pienintä yksityiskohtaa myöten.

Kuvassa näkyy täyssähköisen EQE:n etupyörä yksityiskohtaisesti.

21-tuumaiset aerodynaamisesti optimoidut AMG-kevytmetallivanteet.

Kuvassa näkyy digitaalinen ohjaamo ja MBUX Hyperscreen.

Digitaalinen ohjaamo, jossa on futuristinen MBUX Hyperscreen.

(Tuotannon alkuvaiheessa saatavilla vain EQE 500 4MATIC ja Mercedes-AMG -malleihin)

Kuvassa näkyy EQE:n kuljettajan puoli ja takaosa.

Minimalistinen estetiikka. Aerodynamiikkaa parhaimmillaan.

Kuvassa näkyy etuistuimien verhouksen yksityiskohta.

Rentoa ylellisyyttä.

Mukavuus ja turvallisuus


Laajenna mukavuusaluettasi.

Uusi EQE tarjoaa sinulle erinomaista mukavuutta. Kun saavut perille, auto hoitaa pysäköinnin puolestasi.

Mukavuus ja turvallisuus


Laajenna mukavuusaluettasi.

Uusi EQE tarjoaa sinulle erinomaista mukavuutta. Kun saavut perille, auto hoitaa pysäköinnin puolestasi.

Kuvassa näkyy Mercedes-EQ-malliston uuden EQE:n Mercedes-EQ sisätila.

Sisätilan mukavuus

Sähköistä liikkuvuutta kaikille aisteille

Rentoa matkustamista

Ajamisen ja pysäköinnin mukavuus

Nelipyöräohjaus

Jopa 10°:n takapyörien ohjauskulmalla

Lue lisää mukavuudesta ja turvallisuudesta

Tekniikka


Täyssähköinen, täysin verkotettu, suunniteltu tulevaan.

Täyssähköisen autoilun uusi ulottuvuus - täysin uusi perusrakenne.

Tekniikka


Täyssähköinen, täysin verkotettu, suunniteltu tulevaan.

Täyssähköisen autoilun uusi ulottuvuus - täysin uusi perusrakenne.

Kuvassa näkyy Mercedes-EQ-malliston uuden EQE:n ohjaamo.

Digitaalinen ohjaamo

MBUX Hyperscreen

Henkilökohtaiset profiilit

(Tuotannon alkuvaiheessa saatavilla vain EQE 500 4MATIC ja Mercedes-AMG -malleihin)

Tuulilasinäyttö

Head-Up Display (HUD)

Auton tila ja liikennetietoa

Voimansiirtolinjan tekniikka

EQ-perusrakenne

Varta vasten täyssähköautolle suunniteltu

Lue lisää tekniikasta