Mercedes-AMG E 63 4Matic+.

Voimakas ja urheilullinen.

Mercedes-AMG E 63 4Matic+.

Voimakas ja urheilullinen.

  • Ulkomuoto

    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin etuosa lähikuvana alhaalta päin tarkasteltuna.

    Näyttävä etuosa ja avoimet ilmanottoaukot.

    Kuvassa on Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin näkymä edestä sivulta.

    Näyttävä ulkopuoli: Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin AMG-kevytmetallivanteen lähikuva.

    Etuosan leveämmissä lokasuojissa on tilaa 19":n AMG-kevytmetallivanteille.

    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin takaosa.

    Kolmieväinen takadiffuusori, jossa on kromatut kaksoispakoputkenpäät.

    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin takavalot, joissa on käytetty LED-tekniikkaa ja kristallioptiikkaa.

    AMG-tyyliä: Takavalot, joissa on käytetty LED-tekniikkaa ja kristallioptiikkaa.

    Yksityiskohtainen kuva Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin takaluukusta.

    Ylellinen AMG-sisäpuoli.

    Ylellinen AMG-sisäpuoli.

    Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ on itsevarma ja dynaaminen. Auton etuosa näyttää ainutlaatuiselta konepellin powerdome-kohoumien ja Jet-Wing-muotoillun etuhelman ansiosta. Avoimet ilmanottoaukot ja niiden taakse piiloutuva tekniikka viimeistelevät dynaamisen ulkonäön. Muita katseita kääntäviä yksityiskohtia ovat AMG-sivuhelmaverhoilut, auton väriin sovitettu jättöreunaspoileri, kolmiosainen takadiffuusori sekä korkeakiiltoiset kromatut kaksoispakoputkenpäät.

  • Sisätila

    Päämaja.

    Kuvassa on näkymä Mercedes-AMG E 63 4 S MATIC+ -mallin ohjaamoon kuljettajan puolelta.

    Ylellinen tunnelma: laadukkaita materiaaleja ja urheilullisia yksityiskohtia.

    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG E 63 4Matic+ -auton sisätila.

    Kello kahdentoista merkinnällä varustettu AMG Performance -ohjauspyörä vangitsee katseita.

    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin keskikonsolin lähikuva.

    Käsityölaatua: IWC-muotoiltu analoginen kello ja pianolakkaoptiikkaa.

    Kuvassa näkyvät ohjaamon AMG-istuimet.

    Ainutlaatuista tunnelmaa nappanahkaisilla AMG-urheiluistuimilla.

    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin etuosa etumatkustajan puolelta.

    Tilava takaosa ja urheilullisen ylellinen tunnelma.

    Yksityiskohtainen kuva Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin AMG-mittaristosta.

    Kaikki hallinnassa AMG-mittaristolla.

    Päämaja.

    Raja-alueilla tarvitaan täydellistä hallintaa. Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin sisätila on suunniteltu mahdollistamaan dynaaminen kokemus kaikilla komponenteilla.

    AMG Performance -ohjauspyörä ja optimoidulla sivuttaistuella varustetut AMG-istuimet sekä etuistuimien AMG-kyltti tekevät urheilullisen ylellisen vaikutelman. Kaikki, mitä tarvitset täydelliseen Driving Performance -kokemukseen.

  • Tekniikka

    Urheiluauton tekniikkaa.

    Kuvassa näkyy Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin voimansiirtolinja.

    Ajodynamiikka pääroolissa: E 63 4MATIC+ -mallin voimansiirtolinja.

    Kuvassa näkyy 4,0-litrainen AMG-V8-kaksoisturbomoottori.

    AMG 4,0-litrainen V8-kaksoisturbomoottori, jonka teho on 420 kW ja vääntömomentti 750 Nm.

    Kuvassa näkyy AMG-urheilualusta.

    Adaptiivinen AMG-urheilualusta perustuu AIR BODY CONTROL -järjestelmään.

    Kuvassa näkyy AMG Performance 4MATIC+ -neliveto.

    Sulautuu yhteen tien kanssa: AMG Performance 4MATIC+ -neliveto.

    Kuvassa näkyy kytkettävä AMG Performance -pakokaasulaitteisto.

    Jykevä V8-soundi: ilmaläppien ohjauksella varustettu AMG Performance -pakoputkisto.


    Kuvassa näkyy AMG Speedshift MCT 9G.

    Tekninen taidonnäyte: AMG Speedshift MCT 9G.

    Urheiluauton tekniikkaa.

    Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ -mallin 4,0-litrainen AMG-V8-kaksoisturbomoottori on läheistä sukua Mercedes-AMG GT:n voimansiirrolle.

    Voimansiirtolinja, jonka teho on kiehtovat 420 kW (571 hv) ja vääntömomentti 750 Nm,<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 tällä hetkellä voimassa olevan version mukaan.</p> vakuuttaa erittäin lyhyillä vasteajoillaan ja tehokkuudellaan. Sillä tavoitteiden saavuttamiseksi tarvitaan kohdistettua energiaa. Samalla periaatteella toimii innovatiivinen AMG Performance 4MATIC+ -neliveto. Täysin muunneltava vääntömomentin jakautuminen nelivedosta takavetoon - näin vetovoima jakautuu aina tilanteen mukaisesti. Ja vetovoimaa tarvitaankin, jotta voima välittyy AMG Speedshift MCT 9G -vaihteistosta tien pintaan asti.

    Air Body Control+ -järjestelmään perustuvassa AMG-urheilualustassa on kolme ilmakammiota, joiden ansiosta ajo-ominaisuudet voidaan valita mukavan ja dynaamisen väliltä kolmen eri säätötason avulla.