Mercedes-AMG GT.

Handcrafted by Racers.

Auton muotoilu


Ajoneuvon muotoilu.

Mercedes-AMG GT on moottoriurheiluikoni, joka etsii vertaistaan. Aina valmiina: myös paikallaan ollessa. Mukaansa tempaava: jokaista yksityiskohtaa myöden. Jos unelmoit aidosta ajopelistä, tunnistat sen heti: Se voi näyttää vain tältä.

Auton muotoilu


Ajoneuvon muotoilu.

Mercedes-AMG GT on moottoriurheiluikoni, joka etsii vertaistaan. Aina valmiina: myös paikallaan ollessa. Mukaansa tempaava: jokaista yksityiskohtaa myöden. Jos unelmoit aidosta ajopelistä, tunnistat sen heti: Se voi näyttää vain tältä.

Keltainen Mercedes-AMG GT sivusta edestä täydessä vauhdissa.
Keltainen Mercedes-AMG GT sivusta edestä täydessä vauhdissa.

Urheilullinen etuosa.

Aivan etummaisimpana: Mercedes-AMG GT:n keulan muotoilu. Lukuisat moottoriurheilun elementit muodostavat tämän näyttävän kokonaisuuden. Erittäin pitkä konepelti antaa suunnan.

Muodot ja pyöristykset edustavat futuristista muotoilua. Omaa luokkaansa: urheilullinen helma suurilla jäähdytysaukoilla ja pystysuoralla, mustalla, timanttikuvioisella jäähdyttimen säleiköllä, jossa on Mercedes-tähti. Kompromissittoman puristinen ja selkeä.

Kuvassa keltainen Mercedes-AMG GT sivusta takaa täydessä vauhdissa.

Urheilullinen perä.

Perinteinen Fastback-muotoilu viestii pysähtymätöntä työntövoimaa eteenpäin. Kaikki teho kertyy dynaamiseen perään.

Kuvassa on sivunäkymä keltaisesta Mercedes-AMG GT:sta täydessä vauhdissa.

Dynaaminen siluetti.

Dynaaminen muoto viestii pysähtymätöntä työntövoimaa eteenpäin. Eteenpäin työntyvä, koko sivuseinän yli kulkeva ikkunoiden alareunalinja avautuu vahvoiksi olkapäiksi.

Kuvassa Mercedes-AMG GT:n ohjaamo.

Sporttinen ohjaamo.

Auton ohjaamo kantaa mukanaan AMG-DNA:ta. Keskellä on dynaaminen keskikonsoli, joka kohoaa hieman kojelautaa kohden neljällä ilmasuuttimella. Radikaalin urheilullinen.

AMG-ohjauspyörä auttaa hallitsemaan ajoneuvoa erinomaisesti. Erittäin laadukkaasti työstetyt materiaalit antavat sisustukselle käsityön luonnetta.

Kuvassa on näkymä sisustuksesta ja Mercedes-AMG GT:n urheiluistuimet.

Ainutlaatuinen sisustus.

Mercedes-AMG GT:n urheiluistuimet tarjoavat vakiona kuljettajalle ja etumatkustajalle korkeammalla poikittaiskiihtyvyydellä hyvän sivutuen ja korkealaatuisen istuinmukavuuden.

AMG-urheiluistuimien omaperäiset ääriviivat, AMG-vaakunat ja integroidut pääntuet korostavat urheilullista ilmettä. Lisävarusteena saatavilla olevat AMG Performance -istuimet parantavat sivuttaistukea voimakkaasti muotoilluilla istuimillaan ja säädettävällä sivuosallaan tuntuvasti.

Mallit


Mallit.

Tutustu paremmin Mercedes-AMG GT:n malleihin.

Mallit


Mallit.

Tutustu paremmin Mercedes-AMG GT:n malleihin.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT R sivusta edestä.

Mercedes-AMG GT R AMG green hell magno -värillä.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT S sivusta edestä.

Mercedes-AMG GT S Carbon -hiilikuidulla ja solarbeam-maalipinnalla.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT sivusta edestä.

Mercedes-AMG GT tuliopaali-värillä.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT C sivusta edestä.

Mercedes-AMG GT C briljantinsinisellä maalipinnalla.

  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    Vihreä peto. Mercedes-AMG GT R on osoitus AMG:n kehitys- ja kilpa-ajokyvyistä, ja se nostaa ajodynaamisen raja-alueen uudelle tasolle – näin koet AMG-DNA:n vielä selkeämmin. Suoran moottoriurheilun tietotaidon siirtämisen ansiosta Mercedes-AMG GT R innostaan 318 km/h huippunopeudella ja 3,6 sekunnin kiihtyvyydellä nollasta sataan.

    Kuvassa on Mercedes-AMG GT R takaa kuvattuna kaupungissa.
    Kuvassa kaupungissa ajava Mercedes-AMG GT R edestä kuvattuna.
    Kuvassa yksityiskohta AMG Performance taotuista renkaista Mercedes-AMG GT R:ssa.
    Kuvassa Mercedes-AMG GT R:n pitkä konepelti.

    430 kW:n<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p>

    Nimellisteho (585 PS).

    Enintään

    700 Nm asti

    Vääntömomentti taka-akselissa.

  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C.

    Voimakas esiintyminen ja ajaton tyylikkyys: vahvalla perällä, leveällä raidevälillä ja suurilla pyörillä Mercedes-AMG GT C on valmiina lähtölaskentaan. Tämä dynaaminen hienostuneen ajodynamiikan ja puhdasverisen moottoriurheilun symbioosi on todellinen katseenvangitsija. Mutta ulkonäön lisäksi sillä on paljon muutakin tarjottavaa. Sen erityisten AMG-komponenttien ansiosta Mercedes-AMG GT C saavuttaa 317 km/h huippunopeuden ja kiihdyttää 0:sta 100:aan km/h ilmiömäisessä 3,7 sekunnissa.

    410 kW:n<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p>

    Nimellisteho (557 PS).

    Enintään

    680 Nm asti

    Vääntömomentti taka-akselissa.

    Kuvassa Mercedes-AMG GT C Edition 50:n dynaaminen siluetti.
    Kuvassa Mercedes-AMG GT C:n perä sivusta.
    Kuvassa Mercedes-AMG GT C sivusta edestä.
  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S.

    Mercedes-AMG GT S.

    Rajoja rikkova urheilullisuus: 310 km/h maksiminopeus ja kiihdytys nollasta sataan 3,8 sekunnissa Mercedes-AMG GT S ohittaa muut ongelmitta. AMG Ride Control -urheilualusta on säädettävä kolmessa osassa – mukavasta urheilullisen jäykkään. Muita erikoisuuksia ovat AMG:n taka-akselin lukituslaitteinen tasauspyörä ja lisäajo-ohjelma Race, joka sisältää kilpa-ajoon soveltuvat ajoneuvojärjestelmät.

    Kuvassa Mercedes-AMG GT S:n perä.
    Kuvassa Mercedes-AMG GT S sivusta edestä.
    Kuvassa Mercedes-AMG GT S:n dynaaminen siluetti.

    384 kW:n<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p>

    Nimellisteho (522 PS).

    Enintään

    670 Nm asti

    Vääntömomentti taka-akselissa.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT lumoaa kuin oikea urheiluauto, ja samalla siihen käytetään osa-aluekohtaista teknologiaosaamista, jolla varmistetaan myös auton arkeen sopivuus. 304 km/h maksiminopeudella ja kiihtyvyydellä nollasta sataan 4,0 sekunnissa Mercedes-AMG GT sopii täydellisesti urheilulliseen elämäntyyliin. Se nostaa AMG Performance -merkin sisimmän olemuksen esille.

    350 kW:n<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p>

    Nimellisteho (476 PS).

    Enintään

    630 Nm asti

    Vääntömomentti taka-akselissa.

    Kuvassa Mercedes-AMG GT:n perä.
    Kuvassa Mercedes-AMG GT:n dynaaminen siluetti.
    Kuvassa Mercedes-AMG GT:n etupuoli.

Mercedes-AMG GT R


Mercedes-AMG GT R.

Mercedes-AMG GT R


Mercedes-AMG GT R.

Kuvassa on kilpakuljettaja Mercedes-AMG GT R:n ohjauspyörässä, joka ajaa kilparadalla.
Kuvassa on yksityiskohta Mercedes-AMG GT R:n luistoneston manuaalisesta vääntönapista.

Vihreä peto.

Luotu Nordschleifessa.

Kuvassa Mercedes-AMG GT:n AMG urheiluistuin ja AMG Performance -istuin.

Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Tehokasta mukavuutta ja erinomaista turvallisuutta.

Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Tehokasta mukavuutta ja erinomaista turvallisuutta.

Oli kyseessä ruuhka, pitkä yöajelu tai tuntematon matka - Mercedes-AMG GT poistaa kuormitusta juuri stressaavissa tilanteissa. Siitä huolehtii kaikkiin Mercedes-Benz-ajoneuvoihin sisällytetty konsepti, joka tekee jokaisen ajon ainutlaatuiseksi: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Ohjauspyörän takana vietetty aika on sinun omaa aikaasi. Aikaa rentoutua. Aikaa tankata energiaa. Jotta pääset perlle aina ennen kaikkea turvallisesti, mutta samalla myös rentoutuneena.

Kuvassa on yksityiskohta LED High Performance-valoista Mercedes-AMG GT:ssa.

LED High Performance -valot

Kuvassa on yksityiskohta COMAND Onlinesta Mercedes-AMG GT:ssa, jossa avoinna oleva navigointi.

Comand Online

KEYLESS-GO-paketti

Järjestelmän avulla ajoneuvon voi avata, käynnistää ja lukita helposti ja mukavasti.

Kuvassa on yksityiskohta AMG Dynamic Select -ohjaimesta Mercedes-AMG GT:ssa.

AMG Dynamic Select

Intelligent Drive -teknologia


Mercedes-Benz Intelligent Drive – huippuunsa hiottua teknologiaa.

Intelligent Drive -teknologia


Mercedes-Benz Intelligent Drive – huippuunsa hiottua teknologiaa.

Kuvassa Distronic etäisyyspilotin toiminta Mercedes-AMG GT:ssa.

Etäisyyspilotti Distronic

Kuvassa piirros Mercedes-AMG GT:n aktiivisesta jarruavustimesta.

Aktiivinen jarrutusavustin

Kuvassa Attention Assist -avustimen taukosignaali Mercedes-AMG GT:n monitoiminäytöllä.

Attention Assist

Kuvassa Mercedes-AMG GT:n Pre-Safe® -järjestelmä.

Pre-Safe®-järjestelmä

Kuvassa on Mercedes-AMG GT:n kaista-avustin monitoiminäytöllä.

Kaista-avustin

Kuvassa ulkopeili näyttää Mercedes-AMG GT:n katveavustimen.

Katveavustin

Kuvassa Mercedes-AMG GT:n liikennemerkkiavustin monitoiminäytöllä.

Liikennemerkkiavustin

Kuvassa on yksityiskohta AMG Dynamic Select -ohjaimesta Mercedes-AMG GT:ssa.

AMG Dynamic Select

Pysäköintiavustin PARKTRONIC

Enemmän varmuutta pysäköintiin ja auton liikutteluun.

Peruutuskamera näyttää takana olevan ympäristön dynaamisilla apulinjoilla Mercedes-AMG GT Roadsterin multimediajärjestelmässä.

Peruutuskamera

Kuvassa COMAND Online Mercedes-AMG GT:n multimediajärjestelmän monitoiminäytöllä.

Comand Online

Kuvassa näytetään Live Traffic Information -toiminnon toimintatapa Mercedes-AMG GT:ssa.

Live Traffic Information

Kuvassa Mercedes-AMG GT:n touchpad monitoimiohjaimella.

Touchpad-kosketusnäyttö ja monitoimiohjain

Adaptiivinen kaukovaloavustin

Mukauttaa valonheittimien kantaman liikennetilanteeseen.

Kuvassa on LED High Performance-valo Mercedes-AMG GT:ssa.

LED High Performance -valot

Adaptiivinen jarruvalo

Punaisella vilkkuva jarruvalo voi estää peräänajotörmäyksen.

Kuvassa on yksityiskohta Burmester® High End Surround -äänentoistojärjestelmästä Mercedes-AMG GT:ssa.

Burmester® High-End Surround-äänentoistojärjestelmä

KEYLESS-GO-paketti

Avaa, käynnistä, lukitse: kätevällä avaus- ja käynnistysjärjestelmällä.

Kuvassa Mercedes-AMG GT AMG Performance -istuimilla.

AMG Performance -istuimet

Kuvassa Mercedes-AMG GT Thermotronic-ilmastointiautomatiikalla.

Thermotronic-ilmastointiautomatiikka

Ajo-ominaisuudet


Ajo-ominaisuudet.

Mercedes-AMG GT:n erinomainen suorituskyky sen suoritustehoon perustuvan arkkitehtuurin ansiosta.

Ajo-ominaisuudet


Ajo-ominaisuudet.

Mercedes-AMG GT:n erinomainen suorituskyky sen suoritustehoon perustuvan arkkitehtuurin ansiosta.

AMG 4,0-litrainen V8-kaksoisturbomoottori

Etuosan keskimoottori kohdistaa 209 kg kuivapainonsa auton keskiosaan. Matalan painopisteen saamiseksi se on asennettu alumiiniselle spaceframe-kehykselle.

Moottori on yhdistetty vaihteistorakenteen avulla takana olevan kaksoiskytkentävaihteiston kanssa kiinteäksi yksiköksi – tulos on täydellinen tasapaino. Aggregaatti toimii kuiva-allasvoitelulla ja varmistaa optimaalisen voitelun myös korkeammalla poikittaiskiihtyvyydellä.

Torque-Tube

Etuosan keskimoottori muodostaa kiinteän yksikön kaksoiskytkentävaihteiston kanssa. Molemmat komponentit on liitetty yhteen Torque-Tube taivutus- ja vääntömomenttijäykästi.

Sisällä pyörii erittäin kevyt ja väännönkestävä hiilikuituinen käyttöakseli. Se siirtää 4,0-litraisen V8-kaksoisturbomoottorin tehoa yhtenäisesti AMG SPEEDSHIFT DCT 7-vaihteiselle sport-vaihteistolle. Lopulta se muuntaa voiman kiihdytykseksi. Uskomattoman nopea ja hengästyttävä.

AMG RIDE CONTROL -urheilualusta

AMG Ride Control -urheilualusta adaptiivisella vaimennuksella – vakiona Mercedes-AMG GT S:ssa – yhdistää erottuvan suorituskyvyn ensiluokkaiseen ajokulttuuriin.

Kun se yhdistyy kaksoisvarsiakseliston kanssa, se pystyy kilparatatasoisiin suorituksiin loistavalla poikittaisdynamiikalla korkeallakin ajonopeudella. Se sovittaa jokaisen renkaan vaimennusominaisuudet ajotavan ja tien kunnon mukaisesti.

AMG Speedshift DCT 7-vaihteinen urheiluvaihteisto

AMG Speedshift DCT 7-vaihteinen urheiluvaihteisto tekee vaikutuksen nopealla vaihteiden vaihtokyvyllä, tunteita herättävällä välikaasulla ja kilpatason suorituskyvyllä: mitä sporttisempi tila, sitä ketterämpi reagointiherkkyys.

Pienet kierroslukumuutokset mahdollistavat optimaalisen vaihteiden kytkennän ja nopean vaihteiden vaihdon ilman, että vetovoima keskeytyy. Seitsemän vaihdetta, kolme ajo-ohjelmaa ja manuaalinen tila sekä välikaasu- ja Race Start -toiminto mahdollistavat erittäin dynaamisen kiihtyvyysohjauksen.

AMG komposiittijarrulevy

AMG:n tehokas komposiittijarrulaitteisto sisäisesti ilmastoidulla ja rei'itetyillä jarrulevyillä mahdollistavat erinomaiset hidastusarvot ja hyvän vakauden.

AMG:n keraamisen, korkeatehoisen komposiittijarrulaitteiston hyödyt: Ne säästävät painossa, niillä on pidempi käyttöikä ja entistä parempi vakaus.

Optimaalinen painonjakautuma.

Kuvassa Mercedes-AMG GT R lintuperspektiivistä.

Optimaalinen painonjakautuma.

Mercedes-AMG GT saavuttaa etuosan keskimoottorinsa ja AMG Speedshift DCT 7-vaihteisen urheiluvaihteistonsa ansiosta etu- ja taka-akselin välisen optimaalisen painojakauman, joka on 47 % ja 53 % välillä. Kun tähän yhdistyy auton matala painopiste, se mahdollistaa erittäin joustavan käsittelyn ja korkean mutkanopeuden. Kisat voitetaan kaarteissa.


Tutustu paremmin Mercedes-AMG GT:n ajodynamiikkaan.

Mercedes-AMG GT:n Spaceframe tuo kilpa-ajon innovaatiot kilparadalta kaduille. Älykäs materiaalien sekoitus mahdollistaa erityisen kevyen korirakenteen.


Tutustu paremmin Mercedes-AMG GT:n ajodynamiikkaan.

Mercedes-AMG GT:n Spaceframe tuo kilpa-ajon innovaatiot kilparadalta kaduille. Älykäs materiaalien sekoitus mahdollistaa erityisen kevyen korirakenteen.

Spaceframe


Spaceframesta Raceframeen.

Sen innovatiivinen arkkitehtuuri tekee Mercedes-AMG GT:n Spaceframesta erittäin kevyen.

Spaceframe


Spaceframesta Raceframeen.

Sen innovatiivinen arkkitehtuuri tekee Mercedes-AMG GT:n Spaceframesta erittäin kevyen.

Kuvassa on sivunäkymä Mercedes-AMG GT:n Spaceframesta.

Hiilikuitua. Alumiinia. Magnesiumia. Terästä.

Hiilikuitua. Alumiinia. Magnesiumia. Terästä.

Siinä ovat Mercedes-AMG GT:n korin ainekset. Spaceframe koostuu suurimmaksi osaksi alumiinista ja painaa vain 231 kilogrammaa. Sen innovatiivinen arkkitehtuuri on samalla kevyt, vakaa ja erittäin jykevä. Nämä ominaisuudet vaaditaan parhaan mahdollisen poikittais- ja pitkittäisdynamiikan sekä ohjaustarkkuuden saavuttamiseksi. Erittäin kevyt etumoduuli on magnesiumia, joka vähentää etuakselin inertiaa ja optimoi siten urheiluauton ketteryyttä.

  • Paino: 231 kilogrammaa

  • Kevyt, vakaa ja erittäin jäykkä

  • Korkeinta ohjauksen tarkkuutta

  • Optimoitua ketteryyttä

Liitettävyys


Liitettävyys.

Pääsy Mercedes-Benzin digitaaliseen maailmaan.

Liitettävyys


Liitettävyys.

Pääsy Mercedes-Benzin digitaaliseen maailmaan.

Koe uudenlainen auton ja ulkomaailman online-verkottumiskokemus.

Suora yhteys ajoneuvoosi – Mercedes me connect.

Suora yhteys ajoneuvoosi – Mercedes me connect.

Mercedes me connect luo vaikuttavan yhteyden sinun, älypuhelimesi ja Mercedes-Benzisi välillä. Olit sitten kotona tai liikenteessä – Mercedes me connect -verkkopalvelulla voit helposti tarkistaa Mercedes me -portaalissa tai Mercedes me -sovelluksessa tärkeitä tietoja, kuten kilometrilukeman, rengaspaineen ja polttoaineen tason. Etädiagnostiikka, onnettomuuksien, huoltojen ja vikojen hallinta sekä Mercedes-Benz-hätäpuhelujärjestelmä tarjoavat sinulle verkottunutta turvallisuutta.

Voit lähettää ajosi määränpäätiedot helposti älypuhelimellasi Mercedes-Benzille. Live Traffic Informationin avulla voit vastaanottaa liikennetilannetietoja lähes reaaliaikaisesti. Ajoajan arviointitoiminto varoittaa ruuhka-alueilta ja ehdottaa sopivaa liittymää ruuhkan välttämiseksi.

Rekisteröidy ja hyödynnä muitakin palveluja, jotka tekevät arjestasi helpomman ja mukavamman.

Näin aktivoit Mercedes me connect -palvelut.

Näin aktivoit Mercedes me connect -palvelut.

Kenenkään ei tarvitse nykypäivänä luopua digitaalisesta mukavuudesta. Tämä koskee myös sinua. Rekisteröidy siis Mercedes me -portaaliin. Kun olet rekisteröitynyt, Mercedes-Benz-jälleenmyyjäsi yhdistää Mercedes me -tilisi autosi kanssa. Sen jälkeen voit aktivoida haluamasi asetukset, sovellukset ja palvelut, ja myös deaktivoida ne halutessasi. Erittäin joustavaa ja yksilöllistä.


Lisätietoja Mercedes-AMG:sta.

Mielenkiintoinen katsaus ainutlaatuiseen AMG Private Loungeen ja muita teemoja Mercedes-AMG:een liittyen.


Lisätietoja Mercedes-AMG:sta.

Mielenkiintoinen katsaus ainutlaatuiseen AMG Private Loungeen ja muita teemoja Mercedes-AMG:een liittyen.

Kuvat ja videot


Mercedes-AMG GT -mallin kuvia ja videoita.

Kuvat ja videot


Mercedes-AMG GT -mallin kuvia ja videoita.

Tilannekuva Mercedes-AMG GT C:stä täydessä vauhdissa.
Kuvassa on peränäkymä keltaisesta Mercedes-AMG GT S:sta kadulla.
Kuvassa vaikuttava Mercedes-AMG GT R:n etuosa kilparadalla.
Kuvassa otos keltaisesta Mercedes-AMG GT S:sta sivusta edestä.
Kuvassa Mercedes-AMG GT R:n vaikuttava etuosa sammakkoperspektiivistä.
Tilannekuva Mercedes-AMG GT C:stä täydessä vauhdissa takaata sivusta.
Kuvassa keltainen Mercedes-AMG GT S lintuperspektiivistä.
Kuvassa vihreän Mercedes-AMG GT R:n huomiota herättävä perä sammakkoperspektiviistä.
Kuvassa on sivunäkymä hopeisesta Mercedes-AMG GT:sta kaupungin siluetin edessä.
Kuvassa sivuprofiili keltaisesta Mercedes-AMG GT S:sta täydessä vauhdissa.
Kuvassa etupuoli vihreästä Mercedes-AMG GT R:stä, joka ajaa tiellä, lintuperspektiivistä kuvattuna.
Lähikuvassa vihreän Mercedes-AMG GT R:n taotut renkaat.
Kuvassa hopeinen Mercedes-AMG GT kovaa ajaen kaupungin läpi.