Life is a race.

Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé.

Moottori


Ei arkinen. Soveltuu täysin arkeen.

Moottori


Ei arkinen. Soveltuu täysin arkeen.

  • Mercedes-AMG GT 53 4Matic+

    Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sivunäkymä lasijulkisivun edessä.

    Urheilullinen teho

    XXX kW<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p>

    (XXX hv) 3,0 litran laitteistolla.

    Voimakas kiihdytys

    X,X sekuntia

    0 km:sta 100 km:iin tunnissa.

    Odottamattoman monipuolinen, erehtymättömästi AMG GT: Mercedes-AMG GT 53 4Matic+ 4-ovinen Coupé.
    Uusi Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé yhdistää urheiluauton vaikuttavan suorituskyvyn tyylikkään neliovisen mallin soveltuvuuteen arkipäivän elämään. Ilmaisuvoimainen design syvällä konepellillä, dominoivalla etuosalla ja rotevalla kehonkielellä havainnollistaa neliovisen Coupén urheilullisia geenejä. Käynnistyspainikkeen painallus vahvistaa tämän: Mercedes-AMG GT 53 4Matic+ 4-ovinen Coupé kuuluu huipulle. Innovatiivisen ja huipputehokkaan, teholtaan XXX kW:n (XXX hv)<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p>6-sylinterisen rivimoottorin, aktiivisen aerodynamiikan ja AMG Speedshift TCT 9-vaihteisen vaihteiston ansiosta tämä onnistuu käynnistyksestä alkaen.

    Mercedes-AMG GT 53 4Matic+: polttonesteen kulutus yhdistettynä: X,X l/100 km, CO2-päästöt yhdistettynä: XXX g/km<p>Tässä ilmoitetut arvot on mitattu määräysten mukaisessa mittausajossa. Kyseessä ovat "NEFZ-CO2-arvot" artiklan 2 nro 1 täytäntöönpanoasetuksen (EU) 2017/1153 mukaan. Polttonesteen kulutuksen arvot on laskettu näiden arvojen perusteella. Virrankulutus on määritetty asetuksen 692/2008/EY perusteella.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 4Matic+

    Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé etuviistosta katsottuna kaupunkipanoraaman edessä.

    V8-biturbomoottorin voimakas

    430 kW:n<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p>

    (585 hv) teho.

    Kiihdyttää

    3,4 sekunnissa

    0 km:sta 100 km:iin tunnissa.

    Henkeäsalpaavana Gran Turismo -mallina Mercedes-AMG GT 63 4Matic+ 4-ovinen Coupé on optimaalinen auto kaikille, jotka arvostavat erinomaista suorituskykyä, mukavuutta ja monipuolisuutta. Huippumoderni, tehokas V8-biturbomoottori antaa henkeäsalpaavia ajoelämyksiä kaikilla kierroslukualueilla ja yhdistää ainutlaatuisen dynamiikan hämmästyttävään tehokkuuteen. Innovatiiviset teknologiat, kuten täysin säädettävä 4Matic+ sekä vakiovarusteena oleva taka-akseliohjaus 8-sylinterisissä V-moottoreissa, huolehtivat eteenpäinmenosta ja ohjauksesta moottoriurheilutasolla. AMG Speedshift MCT 9-vaihteinen vaihteisto Race Start -toiminnolla mahdollistaa henkeäsalpaavat kiihdytykset 0 km/h nopeudesta 100 km/h nopeuteen vain 3,4 sekunnissa.

    Mercedes-AMG GT 63 4Matic+: polttonesteen kulutus yhdistettynä: X,X l/100 km, CO2-päästöt yhdistettynä: XXX g/km<p>Tässä ilmoitetut arvot on mitattu määräysten mukaisessa mittausajossa. Kyseessä ovat "NEFZ-CO2-arvot" artiklan 2 nro 1 täytäntöönpanoasetuksen (EU) 2017/1153 mukaan. Polttonesteen kulutuksen arvot on laskettu näiden arvojen perusteella. Virrankulutus on määritetty asetuksen 692/2008/EY perusteella.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+

    Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé takaviistosta katsottuna kilparadalla.

    V8-biturbomoottorin

    470 kW:n<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p>

    (639 hv) voimakas teho

    Voimakkaat kiihdytykset

    3,2 sekunnissa

    0 km:sta 100 km:iin tunnissa.

    Kilpaurheilutasoinen ajodynamiikka, voimakkaat kiihdytykset, paras mahdollinen mukavuus. Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ 4-ovinen Coupé on neliovisen malliperheen huippuasemassa. Sen dynaamiset AMG:n moottorin kumityynyt takaavat kaikissa ajotilanteissa 470 kW:n (639 hv)<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 voimassa olevan version mukaan.</p> moottorin parhaan mahdollisen kiinnityksen koriin. Elektronisesti säädettävä AMG:n taka-akselin tasauspyörästölukko mahdollistaa nimenomaan urheilullisella ajotavalla paremman kiihtyvyyden kaarteista. Neliovinen Coupé ei ainoastaan kiihdytä 3,2 sekunnissa 0 km/h nopeudesta 100 km/h nopeuteen: Drift Modella varustetun Race-lisäajo-ohjelman ansiosta voidaan suorittaa myös äärimmäisen urheilullisia ajotoimenpiteitä. Ja jet-wing-designilla varustettu etuosa somiste-elementillä tekee ensi silmäyksellä selväksi tämän: tässä tulee Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+: polttonesteen kulutus yhdistettynä: X,X l/100 km, CO2-päästöt yhdistettynä: XXX g/km<p>Tässä ilmoitetut arvot on mitattu määräysten mukaisessa mittausajossa. Kyseessä ovat "NEFZ-CO2-arvot" artiklan 2 nro 1 täytäntöönpanoasetuksen (EU) 2017/1153 mukaan. Polttonesteen kulutuksen arvot on laskettu näiden arvojen perusteella. Virrankulutus on määritetty asetuksen 692/2008/EY perusteella.</p>

Ulkopuoli


Esteettinen. Urheilullinen.

Ulkopuoli


Esteettinen. Urheilullinen.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé etuviistosta katsottuna reunakivien ympäröimänä kaupunkimaisemassa.
Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé etuviistosta katsottuna reunakivien ympäröimänä kaupunkimaisemassa.

Energiaa. Tiivistettynä.

Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ 4-ovinen Coupé noudattaa täysin AMG:n design-filosofiaa: aistillinen selkeys, näyttävät mittasuhteet ja runsaskokoinen runko.

Enemmän tilaa, enemmän tehoa, enemmän ihon kananlihalle menoa – uusi Mercedes-AMG GT 4-ovinen malli tarjoaa ajoelämyksen uudessa ulottuvuudessa. Ei ole epäilystäkään siitä, mihin Performance-perheeseen tämä urheiluauto kuuluu. Coupélla on kilpaurheilu geeneissään, ja tämä tekee neliovisesta mallista täysiverisen urheiluauton.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé takaviistosta katsottuna rannikkokadulla.

Nerokkaan roteva.

Myös Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ 4-ovisen Coupén takanäkymä korostaa GT-perheeseen kuuluvuutta rotevilla reunoillaan, pyöristetyllä perällään ja voimakkaasti näytteille asetetuilla pyöräkoteloillaan.

Äärimmäisen kapeat LED-takavalot vilkuilla, tyypillinen kuormatilan reunan linja sekä moniportaisesti esiin tuleva tai valinnaisesti kiinteä takasiipi herättävät tunteita – jotka kiihtyvät entisestään kaasupoljinta poljettaessa. Sitten kuuluu kytkettävän AMG Performance pakokaasulaitteiston ainutlaatuinen ääni. Puhdasta GT-tuntumaa.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé edestä katsottuna kaupunkimaiseman edessä.

Noudattaa ihanteellista linjaansa.

Jo uuden Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén etuosa tekee täysin selväksi, mistä se on peräisin ja kuinka tehokas se on. Se muistuttaa selkeästi klassista AMG GT -mallia.

Kapeat Multibeam LED -valonheittimet, konepellissä olevat kaksi powerdomea, suuret ilmanottoaukot ja AMG:lle tyypillinen jäähdyttimen säleikkö näyttävät myrskyn merkit. Kuten myös AMG GT R -mallissa jäähdytysilman sisääntulon edessä olevat jäähdytysilmatunnelin säätyvät lamellit, ns. Airpanelit, parantavat auton aerodynaamista tehokkuutta.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé sivusta katsottuna asuintalon edessä.

Vapaa. Tyyli.

Hienostuneisuus puhtaaseen urheilullisuuteen yhdistettynä: Kehyksettömät sivulasit ja tasainen, pitkälle taakse kallistettu tuulilasi sisältävät klassisen Coupé-arkkitehtuurin elementtejä.

Takatilan istuinrivi sopii lähes saumattomasti AMG GT -mallien tunnusomaiseen linjaukseen. Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ 4-ovinen Coupé antaa viistetyillä sivuillaan, leveillä reunoillaan ja voimakkaasti esiin asetetuilla pyöräkoteloillaan selkeän lausunnon: urheilullisuuden uusi muoto on neliovinen.

Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+: polttonesteen kulutus yhdistettynä: X,X l/100 km, CO2-päästöt yhdistettynä: XXX g/km<p>Tässä ilmoitetut arvot on mitattu määräysten mukaisessa mittausajossa. Kyseessä ovat "NEFZ-CO2-arvot" artiklan 2 nro 1 täytäntöönpanoasetuksen (EU) 2017/1153 mukaan. Polttonesteen kulutuksen arvot on laskettu näiden arvojen perusteella. Virrankulutus on määritetty asetuksen 692/2008/EY perusteella.</p>

Sisätila


Kuin kotonaan raja-alueella.

Sisätila


Kuin kotonaan raja-alueella.

Kuvassa ovat Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sisätilat.
Kuvassa ovat Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sisätilat.

Kohteessa. Jo sisään noustessa.

Nappanahalla varustetun AMG Performance -ohjauspyörän uusien lisäkatkaisinten ansiosta lähes kaikki on käsillä: Muuta urheiluautosi eri parametreja ja tee henkilökohtaiset asetuksesi.

Yksilöllisesti konfiguroitavan mittariston ja 12,3 tuuman värinäytöllä varustetun keskusmedianäytön ansiosta sinulla on aina kaikki oleelliset tiedot nähtävissäsi. Uutta ja ainutlaatuista: kahdeksan keskikonsoliin integroitua näyttönäppäintä ja ohjauspalkissa oleva katkaisinelementti.

Kuvassa ovat Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sisätilat.

Kuin kotonaan raja-alueella.

Uuden Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ 4-ovisen Coupén cockpit vakuuttaa äärimmäisen laadukkailla materiaaleilla ja valmistuslaadulla. Uusi AMG-tuoksu tarjoaa lisäksi suorituskykyä aisteille.

Turvallisuutta ja mukavuutta: Laadukkaalla Exclusive-nappanahalla varustetut AMG-istuimet tai urheilullisella Dinamica-mikrokuidulla varustetut AMG Performance -istuimet värikkäillä kontrastikoristeompeleilla tarjoavat kaarteissa erinomaista sivuttaistukea.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sisätilojen kokonaisnäkymä.

Ensiluokkainen kaikilla istuimilla.

Enemmän tilaa, enemmän tehoa, enemmän ihon kananlihalle menoa: Uusi Mercedes-AMG GT 4-ovinen malli tarjoaa enemmän tilaa ja enemmän käyttömahdollisuuksia. Täysiveristä moottoriurheilutunnetta aidon sedanin mukavuudella.

AMG GT -perheen johdonmukainen laajennus 4-ovisella Coupélla avaa urheiluautosegmentin asiakkaille, jotka etsivät autoa päivittäiseen käyttöön, mutta eivät halua tinkiä Mercedes-AMG:n ainutlaatuisesta suorituskyvystä. Yksilölliset varustepaketit täydentävät sisätiloja.

Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+: polttonesteen kulutus yhdistettynä: X,X l/100 km, CO2-päästöt yhdistettynä: XXX g/km<p>Tässä ilmoitetut arvot on mitattu määräysten mukaisessa mittausajossa. Kyseessä ovat "NEFZ-CO2-arvot" artiklan 2 nro 1 täytäntöönpanoasetuksen (EU) 2017/1153 mukaan. Polttonesteen kulutuksen arvot on laskettu näiden arvojen perusteella. Virrankulutus on määritetty asetuksen 692/2008/EY perusteella.</p>

Takatila


Edelläkävijä. Myös takana.

Takatila


Edelläkävijä. Myös takana.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén takatila.
Kuvassa on takatilan keskikonsolissa olevan Business-konsolin näytön näkymä.

Kolme eri takaistuimen versiota.

Kolme eri takaistuimen versiota.

Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén takatila tarjoaa parhaan mahdollisen mukavuuden. Erillisistuinten ja tavanomaisen istuinrivin lisäksi voidaan toteuttaa myös kaksi yksittäin käännettävää istuinta toiminnallisella Business-keskikonsolilla. Erilliset mukavuusistuimet tarjoavat entistä enemmän ylellisyyttä ja huokuvat laadukasta tunnelmaa. Takaistuimilla matkustajilla on käytössään kattavia Infotainment-toimintoja ja mukavuusominaisuuksia. Valinnainen High-Class-takatila tarjoaa lukuisia yksilöllisiä säätömahdollisuuksia ja mukavuusominaisuuksia, kuten säädettävän mukitelineen, langattoman lataustoiminnon ja kosketusnäytön. Istuinten kokoontaitettavuus laajentaa entisestään kuorman suuruutta. Täten neliovinen Coupé vie myös takatilassa ykkössijan.

Voimansiirto


Suorituskykyä mittojen mukaisesti.

Voimansiirto


Suorituskykyä mittojen mukaisesti.

Saa lisätietoja Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén voimansiirrosta.

Elektroninen AMG:n taka-akselin tasauspyörästölukko.

Elektronisesti säädettävä AMG:n taka-akselin tasauspyörästölukko parantaa pitoa kaikissa ajotilanteissa, mutta ennen kaikkea urheilullisen ajotavan yhteydessä. Tämä mahdollistaa paremman kiihtyvyyden kaarteista.

AMG Ride Control+

GT:lle tyypillisesti synkronoidussa AMG-ilma-alustassa on yhdistetty käytännössä kaksi alustaa yhteen. Mukavasta urheilulliseen: voimakas suorituskyky joka tilanteessa.

AMG Speedshift MCT 9G

Optimaalinen erityisen dynaamiselle ajotavalle. Urheilullisen nopeat vaihteen vaihtamiset tai hädin tuskin havaittavissa olevat vaihtamistapahtumat ajotilasta riippuen:

9 vaiheen ansiosta moottori on melkein aina optimaalisella kierroslukualueella.

AMG-taka-akseliohjaus

Enemmän kääntymisherkkyyttä: Taka-akseli ohjaa 100 km/h nopeuteen saakka vastasuuntaisesti ja lyhentää virtuaalisesti akseliväliä. Enemmän turvallisuutta: Se ohjaa 100 km/h nopeudesta alkaen samansuuntaisesti ja pidentää täten virtuaalisesti akseliväliä.

4Matic+

Jokapyöräveto yhdistää taka-akselin säädettävästi etuakseliin ja takaa täten optimaalisen momentinjaon. Tämä mahdollistaa portaattoman vaihtamisen jokapyörä- ja takavedon välillä.

Dynaamiset AMG:n moottorin kumityynyt

Dynaamiset AMG:n moottorin kumityynyt takaavat kaikissa ajotilanteessa moottorin parhaan mahdollisen kiinnityksen koriin. Ajo-ohjelmien kautta määritellään synkronoinnin perusominaisuus.

Kuvat ja videot


Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén galleria.

Kuvat ja videot


Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén galleria.

Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé etuviistosta katsottuna kaupunkipanoraaman edessä.
Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé takaviistosta katsottuna kilparadalla.
Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sivunäkymä omakotitalon edessä.
Kuvassa ovat Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sisätilat.
Kuvassa on irrallinen AMG:n 4,0 litran V8-biturbomoottori tekniikkahuoneessa.
Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sivunäkymä lasijulkisivun edessä.
Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé etuviistosta katsottuna kaupunkipanoraaman edessä.
Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovinen Coupé takaviistosta katsottuna kaupunkimaiseman edessä.
Kuvassa ovat Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén sisätilat.
Kuvassa on Mercedes-AMG GT 4-ovisen Coupén voimansiirtolinja.
Kuvassa on irrallinen AMG:n 3,0 litran R6-turbomoottori tekniikkahuoneessa.