Suorituskyky

Lisää tilaa. Lisää dynaamisuutta. Lisää jännitystä.

Mallit


Aivan omaa luokkaansa.

Mercedes-AMG GT 4-ovisen coupén moottorit ja mallit.

Mallit


Aivan omaa luokkaansa.

Mercedes-AMG GT 4-ovisen coupén moottorit ja mallit.

  • Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    Kuvassa Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

    Urheilullinen teho

    270 kW*<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 tällä hetkellä voimassa olevan version mukaan.</p>

    (367 hv*) vääntö 3-litraisesta voimayksiköstä.

    Ripeä sprintti

    4,9 s

    0–100 km/h.

    Yllättävän monipuolinen, ilmiselvästi AMG: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-ovinen coupé yhdistää urheiluauton vaikuttavan suorituskyvyn elegantin neliovisen auton jokapäiväiseen käytännöllisyyteen. Huikea design ja sen matala konepelti, hallitseva keula ja voimaa uhkuva kori korostavat tämän neliovisen coupé-auton urheilullisia geenejä. Käynnistysnapin painallus vahvistaa ulkokuoren antaman lupauksen, että Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-ovinen coupé kuuluu ehdottomasti kärkijoukkoon. Innovatiivisen ja erittäin tehokkaan 6-sylinterisen rivimoottorin, aktiivisen aerodynamiikan sekä AMG Speedshift TCT 9-vaihteisten vaihteiston ansiosta auto on todellakin useita kadunpätkiä muita edellä.

    *Ilmoitetut arvot koskevat Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ -mallia.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Kuvassa Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+.

    Urheilullinen teho

    320 kW*<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 tällä hetkellä voimassa olevan version mukaan.</p>

    (435 hv*)<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 tällä hetkellä voimassa olevan version mukaan.</p> vääntö 3-litraisesta voimayksiköstä.

    Ripeä sprintti

    4,5 s

    0–100 km/h.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4-ovinen coupé yhdistää urheiluauton vaikuttavan suorituskyvyn elegantin neliovisen auton jokapäiväiseen käytännöllisyyteen. Huikea design ja sen matala konepelti, hallitseva keula ja voimaa uhkuva kori korostavat tämän neliovisen coupé-auton urheilullisia geenejä. Käynnistysnapin painallus vahvistaa ulkokuoren antaman lupauksen, että Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4-ovinen coupé kuuluu ehdottomasti kärkijoukkoon. Innovatiivisen ja erittäin tehokkaan 6-sylinterisen rivimoottorin (XXX kW (XXX hv)[1]), aktiivisen aerodynamiikan sekä AMG Speedshift TCT 9-vaihteisten vaihteiston ansiosta auto on todellakin useita kadunpätkiä muita edellä.

    *Ilmoitetut arvot koskevat Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ -mallia. 

  • Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

    Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

    Väkivahva teho

    470 kW<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 tällä hetkellä voimassa olevan version mukaan.</p>

    (639 hv)<p>Nimellistehoa ja nimellisvääntömomenttia koskevat tiedot asetuksen (EY) nro 715/2007 tällä hetkellä voimassa olevan version mukaan.</p> V8-biturbomoottori.

    Kiihtyvyys

    2,9 s

    0–100 km/h.

    Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE tuo Formula 1 -luokasta peräisin olevan modernin hybriditeknologian suoraan huippusuorituskykyisten 4-ovisten autojen luokkaan. Sähkömoottorilla varustettu taka-akseli, moottorin aktiiviset kumityynyt ja nelipyöräohjaus terävöittävät dynaamisia ajo-ominaisuuksia. Silti autolla voi ajaa haluttaessa hiljaa ja paikallisesti nollapäästöin.

    *Ilmoitetut arvot koskevat Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE -mallia.

Voimansiirto


Räätälöity huippusuorituskyky

Tutustu Mercedes-AMG GT 4-ovisen coupén voimansiirtoon.

Voimansiirto


Räätälöity huippusuorituskyky

Tutustu Mercedes-AMG GT 4-ovisen coupén voimansiirtoon.

Drag horizontally
  • Kuvassa elektroninen AMG-tasauspyörästölukko.

    Elektroninen AMG-tasauspyörästölukko

    Elektronisesti ohjattu AMG-tasauspyörästölukko parantaa pitoa kaikissa ajotilanteissa, mutta eniten siitä on hyötyä ja iloa urheilullisessa ajossa. Kaarteista voidaan tällöin kiihdyttää ulos korostetun urheilullisesti.

  • Kuvassa AMG Ride Control+ -alusta

    AMG Ride Control+ -alusta

    Erityisesti GT-autoon sopeutettu AMG-ilmajousitus sisältää käytännössä kaksi jousitusjärjestelmää. Miellyttävän mukavuuspainotteisesta aina äärimmäiseen urheilulliseen saakka: eri asetukset, mutta yhteistä on aina vahvan suorituskyvyn kokemus kaikissa tilanteissa. Tuore uutuus on, että ero asetusten "Mukavuus" ja "Sport+" välillä on aiempaakin suurempi, joten kummankin ääripään tunnelataus on aiempaa suurempi.

  • AMG Speedshift TCT 9G

    AMG Speedshift TCT 9G vakuuttaa urheilullisesta ajotyylistä pitävät kuljettajat dynaamisilla vaihteenvaihdoilla ja tunteisiin vetoavalla kaksoiskytkintoiminnolla. Ajotilasta riippuen vaihteisto vaihtaa vaihteet erityisen nopeasti ja urheilullisesti tai miellyttävästi, tuskin huomattavasti. Vaihteiston 9 vaihdetta varmistavat, että moottori toimii erityisen usein ihanteellisella kierroslukualueella.

  • Kuvassa näkyy AMG-nelipyöräohjaus

    AMG-nelipyöräohjaus

    Lisää dynaamisuutta: nopeuteen 100 km/h saakka takapyörät kääntyvät vastakkaiseen suuntaan kuin etupyörät, jolloin akseliväli lyhenee virtuaalisesti. Lisää turvallisuutta: nopeudesta 100 km/h alkaen takapyörät kääntyvät jälleen samaan suuntaan kuin etupyörät, mikä puolestaan tukee ajoturvallisuutta.

  • 4MATIC+ -neliveto

    Neliveto on täysin säätyvä, mikä varmistaa väännön jakautumisen ihanteellisesti etu- ja taka-akselin välillä aina tarpeen mukaan. Siirtyminen nelivedolta takavedolle ja toisin päin tapahtuu vähitellen, hienostuneesti.

  • Kuvassa keraamiset AMG-suurtehokomposiittijarrut

    Huipputekniikka erinomaisen suorituskyvyn taustalla.

    Luotettavuutta ääritilanteissa, myös pumpattaessa jarruja useita kertoja peräkkäin: keraamiset AMG-suurtehokomposiittijarrut tarjoavat erinomaiset hidastuvuusarvot, joihin voit luottaa myös ääritilanteissa. Jarrut ovat myös perinteisiä jarrujärjestelmiä kevyemmät – pienemmät jousittamattomat massat parantavat ajettavuutta ja ajodynamiikkaa.

    Saatavana ainoastaan Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ - ja Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ -malleihin.

Kuvassa Mercedes-AMG GT 4-ovisen coupén voimansiirto.
  • Elektroninen AMG-tasauspyörästölukko

  • AMG Ride Control+ -alusta

  • AMG Speedshift TCT 9G

  • AMG-nelipyöräohjaus

  • 4MATIC+ -neliveto

  • Keraamiset AMG-suurtehokomposiittijarrut

Moottorivalikoima


Suunniteltu antamaan kaikkensa: AMG GT 4-ovisen coupén moottorit.

Tutustu Mercedes-AMG GT 4-ovisen coupén 6-sylinteriseen rivimoottoriin tai V8-moottoriin.

Moottorivalikoima


Suunniteltu antamaan kaikkensa: AMG GT 4-ovisen coupén moottorit.

Tutustu Mercedes-AMG GT 4-ovisen coupén 6-sylinteriseen rivimoottoriin tai V8-moottoriin.

  • Kolmelitrainen 6-sylinterinen rivimoottori

    Kolmelitrainen 6-sylinterinen rivimoottori, jossa on pakokaasuahdin ja lisäahdin

    Kuvassa kolmelitrainen 6-sylinterinen rivimoottori

    Kolmelitrainen 6-sylinterinen rivimoottori, jossa on pakokaasuahdin ja lisäahdin

    Sähköllä lisää ajonautintoa! Integroitu käynnistingeneraattori tukee polttomoottoria ja ottaa talteen energiaa samalla kun auton 48 voltin sähköjärjestelmä syöttää virtaa virrankuluttimille ja lisäahdin tuottaa lisää voimaa. Mikä hienous: kuusisylinterisen rivimoottorin tasainen käynti.

  • V8-biturbomoottori

    4,0-litrainen AMG-V8-biturbomoottori

     

    Kuvassa V8-biturbomoottori

    4,0-litrainen AMG-V8-biturbomoottori

     

    Mercedes-AMG:n 4,0-litraisella V8-moottorilla on räjähtävä voimankehitys, ja samalla sen tehoa voidaan säätää hyvin tarkkaan. Twinscroll-turboahtimet on sijoitettu sylinterinkansien väliin ("kuuma sisä-V") paremman reagoinnin varmistamiseksi. Sylinterilepuutus pienentää polttoaineen kulutusta silloin, kun tehontarve on vähäinen.