B-sarjan dieselmoottorit

Malli Sylinteriluku ja järjestys Iskutilavuus
(cm3)
Teho
(kW [hv] kierrosluvulla 1/min)[1]
Huippunopeus
(km/h)
Polttonesteen kulutus, yhdistetty(l/100 km) [2] CO2 päästöt, yhdistetty
(g/km) [2]
B 160 d R4 1461 66 [90]/2750–4000 180 (180) 4.4–4.0 (4.3–4.0) 113–104 (113–104)
B 180 d R4 1461 80 [109]/4000 190 (190) 4.4–4.0 (4.3–4.0) 113–104 (113–104)
B 200 d R4 2143 100 [136]/3200–4000 210 (210) 4.5–4.2 (4.2–4.0) 117–109 (111–104)
B 200 d 4MATIC R4 2143 100 [136]/3400–4400 – (207) – (5.0) – (131–130)
B 220 d R4 2143 130 [177]/3600–3800 – (224) – (4.3–4.1) – (111–107)
B 220 d 4MATIC R4 2143 130 [177]/3600–3800 – (220) – (5.0) – (131–130)

Liikkeellepaneva voima

4-sylinteristen dieselmoottorien kohokohdat

Nelisylinterisiä dieselmoottoreita on saatavana eri teho- ja iskutilavuusversioina. Ne ovat uusinta tekniikkaa: niiden vääntö on vahva ja reagointi nopeaa, jopa alhaisilla moottorin kierrosluvuilla. Samalla dieselmoottorit ovat varsin vaatimattomia polttonesteen kulutuksen osalta.

    Numerot suluissa koskevat automaattivaihteista autoa.

    [1] Tehoa ja vääntöä koskevat tiedot asetuksen 595/2009/EY ja sen voimassa olevan lisäyksen mukaan.

    [2] Tässä ilmoitetut polttonesteen kulutuksen ja CO2-päästöjen arvot on mitattu määräysten (Saksassa § 2, numerot 5, 6, 6a Pkw-EnVKV, sen voimassa oleva versio) mukaisessa mittausajossa. Tiedot eivät koske yksittäistä autoa eivätkä ole osa tarjousta; tiedot on tarkoitettu vain auttamaan eri automallien vertailussa. Arvot vaihtelevat vanteiden ja renkaiden mukaan.

    Recommend page

    B-sarja

    Esittely

    Tuotetiedot

    Myynti ja palvelut