Paremman taloudellisuuden hyväksi. Nyt ja tulevaisuudessa

Kehitetty varta vasten raskaaseen jakeluliikenteeseen

Kun uutta Antosia kehitettiin raskaan jakeluliikenteen taloudellisuuden parantamiseksi, insinöörimme ja suunnittelijamme tutkivat kaikki mahdolliset vaihtoehdot, joilla kuorma-autosta tulee entistä enemmän tulevaisuuden kuorma-auto pienemmin kokonaiskustannuksin. Antosin alhaiseen polttonesteen kulutukseen ja erinomaiseen taloudellisuuteen vaikuttavat uusien ohjaamoiden virtaviivaisen aerodynamiikan ohella mahdollisimman vähäinen vierintävastus, polttonesteen kulutuksen kannalta optimoidut oheislaitteet, vähäpäästöiset Euro VI -moottorit ja Mercedes-Benzin pakokaasuteknologia. Myös vakiovarusteinen hiukkassuodatin varmistaa osaltaan, että auto on valmistautunut tulevaisuuteen parhaalla mahdollisella tavalla. Siten Antos auttaa siis pitämään kaupunkien keskustojen ilman puhtaampana. Antos auttaa pitämään myös sellaiset asiakkaasi tyytyväisinä, jotka etsivät CO2-päästöä ja hiukkaspäästöjä pienentäviä kuljetusratkaisuja.

Parempi kannattavuus. Ensimmäisestä päivästä alkaen

Antosin erinomainen taloudellisuus heijastuu myös siinä, miten vaivatonta päällirakenteiden asentaminen autoon on. Siitä on erityistä hyötyä juuri raskaassa jakeluliikenteessä, jossa käytetään paljon erilaisia tasakuorma-autoja. Tästä on etua niin päällirakenteiden valinnassa, asennuksessa kuin liitännässäkin sekä kaikkien hallintalaitteiden ja näyttöjen integroinnissa. Kaikki on siis suunniteltu varmistamaan, että Antos pääsee liikenteeseen nopeammin ja alhaisemmin kustannuksin. Kustannuksia alentavat myös jopa 120 000* km:n pituiset huoltovälit, tarkan suunnittelun tuloksena oleva korjausten ja ylläpidon helppous sekä monien komponenttien erityisen pitkä käyttöikä. Antosiin on saatavana myös runsas valikoima palveluita, esimerkkinä FleetBoard®, jotka tekevät yrityksesi logistiikkaprosesseista erityisen sujuvia. Toisin sanoen sinulla on ihanteelliset ainekset harjoittaa lyhyiden matkojen jakeluliikennettä erittäin kannattavasti, sektorilla 18 tonnista ylöspäin. Nyt ja tulevaisuudessa.

* Moottoriversiosta riippuen